برخی از اعضای کمیسیون درخواست کرده‌اند تا محمدی‌زاده رئیس محیط زیست برای پاسخ به پاره‌ای از مسائل و مشکلات موجود در حوزه محیط زیست در کمیسیون حضور یابد... "> ریزگردها معاون رییس جمهور را به مجلس می کشاند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰

برخی از اعضای کمیسیون درخواست کرده‌اند تا محمدی‌زاده رئیس محیط زیست برای پاسخ به پاره‌ای از مسائل و مشکلات موجود در حوزه محیط زیست در کمیسیون حضور یابد...

اختصاصی شوشان : عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت : برخی از اعضای کمیسیون درخواست کرده‌اند تا محمدی‌زاده رئیس محیط زیست برای پاسخ به پاره‌ای از مسائل و مشکلات موجود در حوزه محیط زیست در کمیسیون حضور یابد.

به گزارش شوشان، علی ایرانپور در خصوص درخواست عده‌ای از اعضای کمیسیون کشاورزی برای حضور محمدی‌زاده در کمیسیون گفت : محمدی‌زاده باید در کمیسیون حضور یابد و در خصوص مسائل موجود در سازمان محیط زیست به سوالات نمایندگان پاسخ دهد و بگوید که این سازمان در چه وضعیتی قرار دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طیبعی تصریح کرد: محمدی‌زاده در طول ۱۰ ماه از آغاز مجلس نهم تنها یکبار در کمیسیون حضور یافته است و این در حالی است که دیگر مسوولان نهاد‌ها و وزرا چندین بار برای حل مشکلات سازمان متبوع خود در کمیسیون‌های مربوطه حضور یافته‌اند. نماینده مردم مبارکه در خانه ملت اظهار داشت : محمدی‌زاده می‌بایست در خصوص ریزگرد‌ها که امروزه مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده و درخصوص عملكرد سازمان خود در حمایت و صیانت از محیط زیست و آلودگی‌های محیط زیستی به اعضای کمیسیون و دیگر نمایندگان پاسخ دهد. ایرانپور یادآور شد: برای حضور محمدی‌زاده در مجلس قرار است روز یک شنبه از نمایندگان امضاهایی را جمع آوری کنیم و با اکثریت آرا درخواست کنیم تا محمدی‌زاده در یک وقت فوق العاده برای پاسخگویی به سوالات در کمیسیون حضور یابد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار