شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳


شوشان: انجمن اسلامی جامعه پزشکی خوزستان با صدور پيامي فرا رسيدن سال نو و عيد نوروز را تبریک گفت. متن پیام تبریک که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده به شرح ذیل است: 

نوروز بزرگترین آغاز و بزرگترین جشن ایرانیان در نخستین روز سال خورشیدی یکی از کهن‌ترین جشن‌های به‌جا مانده از روزگاران قدیم است که با زنده شدن و رویش و بالندگی و سرزندگی انسان و طبیعت همراه است. نوروز به معنی تابشی نو بر زندگی انسان و طبیعت و فصلی از گردش زمین که با اعتدال و تحویل و تبدیل سال کهنه به سال جدید به دست قدرت و تدبیر الهی است. فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار و اندیشه‌های نو، رفتار و کرداری نو و تصمیمات و تدابیری نو برای آینده‌‌ای است که همه امیدواریم بهتر و شادابتر از گذشته باشد.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1396 و عید باستانی نوروز به همه ملت بزرگ ایران و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که یادشان همیشه چون بهار خجسته و گرامی باد، امیدواریم در سایه عنایت پروردگار و توجه حضرت ولی عصر(عج) و ولایت رهبر معظم انقلاب اسشاخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) انشاالله سال جدید که همراه با انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست با مشارکت و انتخاب آگاهانه و مسئولانه برای همه مردم ایران بخصوص خوزستانیهای صبور و پرتلاش و همه شما عزیزان نیک اندیش، سالی سرشار از موفقیت و نشاط و پر از خیر و برکت باشد. 

با آرزوی بهاری پرطراوت که نشانه‌ی تدبیر و قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است و تقدیر ازاقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف، امیدواریم همه‌ی ما در سال جدید مشکلات زیست محیطی استان که اینک به یک مسئله ملی و فراملی تبدیل شده است را با همکاری وانسجام و براساس اصول و مبانی علمی و به صورت بنیادی و استمداد از همه نخبگان و ارجاع آن به نیروهای کارآمد و با برنامه کارشناسانه و پیگیری  همه جانبه این تهدیدها را به فرصتی برای شکوفایی مجدد استان و توسعه زیر ساختهای زیست محیطی و اشتغال جوانان استان و افزیش بهره‌وری تبدیل کنیم.

همچنین امیدواریم هر فرد به اندازه‌ی قدرت، امکانات و مسئولیت خویش، چه انفرادی چه سازمانی، خصوصاً مسئولین محترم سازمانها و نهادهای مختلف ملی و استانی نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی وتشکلهای سیاسی و مردم نهاد در همه بخشها و نهادها سهم و وظیفه خود را در نجات طبیعت و محیط زیست خود به نحو شایسته و مطلوب و جهاد گونه ادا نمایند تا مجدداً شاهد رویش امید و سایه‌ی پر مهر طبیعت و لطف و محبت ایزد منان باشیم. 


انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار