اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶
بسمه تعالی

انتخابات همواره مهمترين شاخص حكومت های مردم سالار و آزاد انديش است ، چنانچه انتخابات را ميتوان عاملی موثر و عيار سنجشی اساسی برای مفاهيمی چون ((جمهوری)) يا ((مردم سالار)) بودن حكومت ها به حساب آورد.

انتخابات بهترين ساز و كار معمول برای تحقق دموكراسی نيابتی بوده است ، چنانكه طی فرايندی مردم يا بخشی از مردم برای اداره امور عمومی خود شخص يا اشخاصی را برای مقامی رسمی به مدت معلوم با ريختن رأی به صندوق های انتخاباتی بر می گزينند.

انتخابات را می توان  ابزاری كارآمد جهت گزينش افراد به عنوان نمايندگان مردم جهت تصدی مناسب و سمت های حكومتی شيوه ای مناسب دانست و آن را نماد كاملی از مردم سالاری به شمار آورد.

حضور حداكثری در انتخابات بی شک می تواند پشتوانه ایی مضاعف و بازوی اطمينانی قوب از سوی مردم جهت منتخبين باشد كه بتوانند به اتكا آن آراء ، تصميمات ، برنامه ريزی و لوايحی ارائه دهند كه بيانگر آراء و خواسته جمع كثيری از مردم باشد.

بی ترديد مردم با مشاركت در انتخابات در تعيين سرنوشت خويش سهيم می شوند و چه بسا چنانچه اين انتخاب با تعيين معيارها و شاخص های صحيح همراه باشد ميتواند يک انتخاب سرنوشت ساز رقم بزند ،
و اين مهم زمانی اتفاق می افتد و به معنای واقعی محقق می شود كه شركت كنندگان در انتخابات تعريفی دقيق و صحيح از اين شاخص ها و معيار ها داشته باشند.

حزب اعتدال و توسعه آبادان در راستای يكی از رسالت های حزبی خود كه همانا تشويق مردم جهت مشاركت حداكثری در انتخابات ضمن روشنگری و ارائه طريق در شناسايی شاخص ها و معيارهای صحيح يک انتخاب شايسته و اصلح در نظر دارد كه با تبيين اين معيارها و شاخص ها طی بيانيه های سلسله وار نسبت به اين امر مهم گام برداشته تا در انتخاب نخبگان و متخصصين منتخب جهت شورای اسلامی شهرمان نقشی موثر ایفاء نمايد.

باشد كه با يک انتخاب صحيح سرنوشتی روشن برای شهرمان رقم زنيم و (( آبادان )) را به معنای واقع كلمه آبادان نماييم.

حزب اعتدال و توسعه آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار