اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
الباجی نماینده اهواز در مجلس: با کنارگذاشتن جناح بندی ها می توانیم دست های آسیب رسان را کوتاه کنیم/ برخی ها نمی خواهند که این استان به روزهای درخشان خود بازگردد
خوزستان در گذشته های دور جزو استان های مطرح در زمینه صنایع بود اما برخی ها نمی خواهند که این استان به روزهای درخشان خود بازگردد.
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی ها قصد دارند موضوع اشتغال و معضل بیکاری در استان را سیاسی و جناحی جلوه دهند اما بی شک با کنار گذاشتن جناح بندی ها می توانیم دست های آسیب رسان را کوتاه کنیم.

جوادکاظم نسب الباجی عصر سه شنبه در نشست مشترک با مسئولان شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهارکرد: در استان خوزستان دست های پنهانی وجود دارد که به موسسات و صنایع استان آسیب جدی وارد کرده و در جهت تخریب این صنایع همواره تلاش می کنند.

وی افزود: خوزستان در گذشته های دور جزو استان های مطرح در زمینه صنایع بود اما برخی ها نمی خواهند که این استان به روزهای درخشان خود بازگردد.

نماینده اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شناسایی دست های پنهان و ورود علما و بزرگان و نخبگان استان به صحنه برای جلوگیری از این آسیب ها می تواند اقتصاد خوزستان را به شرایط مطلوبی برساند.

وی بیان کرد: بیکار شدن حدود چهار هزار نفر در شرکتی نظیر گروه ملی و شرمندگی آن ها نزد خانواده های خود برای ما دردآور است اما به همت استاندار و سایر مسئولان استان مشکلات این شرکت در حال برطرف شدن است.

الباجی تصریح کرد: باوجود دست های پنهان صنایع استان روز به روز بیشتر دچار آسیب می شوند اما امید است صنایع استان در کنار نمایندگان و علمای استان و با تعامل بیشتر بتوانند از این آسیب ها در امان بمانند.

وی بیان کرد: هیچگاه نمی پذیریم که دود و زیان و مشکلات زیست محیطی شرکت های بزرگ صنعتی استان برای مردم خوزستان باشد اما منافع این شرکت ها به خارج استان برسد.

نماینده اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اموری که در ماه های اخیر آن را به صورت جدی دنبال کردیم، بحث تحقیق و تفحص از صنایع نیشکر بود چرا که دود و زیان این شرکت برای مردم استان اما منافع و اشتغال آن برای جای دیگر بود.

وی بیان کرد: نمایندگان اهواز درکنار صنایع این شهرستان و استان بوده و امید است در سال تولید و اشتغال بتوانیم فعالیت شرکت های بزرگی را نظیر فولاد اکسین تقویت کنیم.

الباجی گفت: اکنون یکی از مسائلی که به صورت جدی باید از سوی شرکت فولاد اکسین دنبال شود ارائه خدمات اجتماعی به روستاهای اطراف این شرکت است چرا که آن ها بیشتر از سایرین از الاینده های این شرکت آسیب می بینند و در اولویت دریافت خدمات هستند.

وی تصریح کرد: توسعه فضای سبز و ارائه بیشتر خدمات اجتماعی و ورزشی به روستاهای اطراف شرکت فولاد اکسین خوزستان می تواند ضمن این که از آلاینده های زیست محیطی جلوگیری کند موجب رضایتمندی مردم منطقه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار