اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
پس از سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته دو کشور، هواداران این تیم در جریان بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان اعتراض خود را نسبت به سقوط تیم شان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، استقلال خوزستان امروز (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم ذوب آهن بود.

*در دقیقه 24 این دیدار در حالی که مصطفی ماهی قصد داشت توپ بازیک ذوب آهن را از محوطه جریمه دور کند، به اشتباه آن را وارد دراوزه شیخ ویسی کرد تا اولین گل به خودی سال 96 رقم بخورد. 

*امروز هواداران استقلال اهواز که روز گذشته (پنجشنبه) سقوط این تیم به لیگ دو مسجل شد، با حضور در ورزشگاه غدیر و نصب پلاکاردهایی چون "استقلال اهواز خاطره نیست، واقعیت مسلم است"، "استقلال اهواز شناسنامه فوتبال خوزستان" و "عشقمان را به ما برگردانید" اعتراض خود را به سقوط این تیم ریشه دار نشان دادند.

*نیمه اول این دیدار علی رغم فرصت هایی که دو تیم داشتند، گلی در بر نداشت و بازی با حساب یک بر صفر به سود اصفهانی به پایان رسید.

*همچنین علی رغم این که باشگاه استقلال خوزستان تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرده بود ولی استقبال خوبی از سوی خوزستانی ها صورت نگرفته بود و تنها 1000 نفر از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.

*سیداکبر پورموسوی، سرمربی استقلال نیز که در بازی با پرسپولیس از بازی اخراج شده بود، امروز روی نیمکت تمیش قرار نداشت و از جایگاه تماشاگران نظاره گر کار شاگردانش بود.

*در دقیقه 60 این بازی استقلال خوزستان توسط مهدی زبیدی بازی را به تساوی کشاند.

*این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.


برچسب ها: استقلال اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار