شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
  ستاد بحران استانداری خوزستان نسبت به فعال شدن کانون های گردو خاک دربرخی ازمناطق استان هشدار داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان،اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان سه شنبه اعلام کرد: اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وزش بادهای قابل ملاحظه نسبتا شدید در مناطق جنوبی کشور عراق و فعال شدن کانون های گرد وخاک اخطاریه صادر کرده است.

بر این اساس در مناطق غرب ،جنوب غرب،و تا حدودی مرکز استان از اواسط وقت روز سه شنبه 15/01/96 کاهش دید افقی دور از انتظار نیست .

بر اساس این اطلاعیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستـان باید نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم اعم از برقراری کشیک شبانه روزی و آماده باش دستگاه های مرتبط مراکزبهداشتی و درمانی، بازدید و بررسی پست ها و خطوط انتقال برق، بازدید و بررسی تاسیسات دفع فاضلاب و شبکه های آبرسانی، نظارت بر سیل بندها و راه ها، اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران، کشاورزان، دامداران، صیادان و افراد ساکن در معرض خطر و مناطق با احتمال وقوع تنـدباد و طوفان گرد و غبار برای رعایت نکات ایمنی و بهداشـتی اقدام کنند.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از پورتال اداره کل هواشناسی خوزستان، امیدیه با 29.5 و دهدز با 5.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط خوزستان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز نیز بین 27 و 15 درجه سانتیگراد در نوسان است.

برچسب ها: کانون گرد و خاک
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار