اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
نماینده شوش در نشست شورای اداری خوزستان:
خوزستان پتانسیل بالایی از نظر درآمد زایی دارد و به همین دلیل باید دولت عنایت ویژه ای به این استان داشته باشد.
 

شوشان: نماینده مردم شوش در مجلس در نشست شورای اداری خوزستان که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد ،  گفت: خوزستان پتانسیل بالایی از نظر درآمد زایی دارد و به همین دلیل باید دولت عنایت ویژه ای به این استان داشته باشد.

سید راضی نوری اظهار کرد: خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه های کشاورزی، انرژی، نیروی انسانی، گردشگری و مرزی در کشور دارد و با یک برنامه منسجم می توان شاهد شکوفایی برنامه های اقتصاد مقاومتی در این استان بود.

وی با تاکید بر جدی شمردن مسئله ریزگردها در خوزستان، بیان کرد: یکی از دغدغه های مردم خوزستان موضوع گرد و خاک است که در ۱۳ سال اخیر پیدا شده و اگر از انتقال آب و سدسازی های غیر اصولی جلوگیری شود، شاهد بروز ریزگردها نخواهیم بود.

نوری ضمن یادآوری اهمیت رعایت حق آبه محیط زیست و رهاسازی آب گفت: رعایت حق آبه و رهاسازی آب از جمله اصول توسعه پایدار است که برای خوزستان اهمیت ویژه ای دارد.

نماینده مردم شوش خواستار اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای راه اندازی کارخانه چغندرقند شد و افزود: تاکنون پیگیری نمایندگان برای اختصاص این مبلغ به نتیجه ای نرسیده و با توجه به اهمیت این موضوع برای استان، امیدوارم دولت در این زمینه به طور جد پیگیر شود.

 
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار