اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

رئیس ستاد انتخابات خوزستان از ثبت‌نام دو هزار و 438 نفر تا پایان وقت اداری روز گذشته برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد.

سیدکریم حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: تا پایان وقت اداری روز گذشته 838 داوطلب برای حوزه شهری و یک‌هزار و 601 نفر برای حوزه روستایی در سطح استان خوزستان ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار موجود اهواز بیشترین داوطلب را داشته که پیش‌بینی می‌شود آمار ثبت نام کنندگان نهایی در سطح استان در روزهای باقیمانده افزایش جدی یابد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در ادامه علت بالا بودن تعداد کاندیداها برای حوزه روستایی را کثرت تعداد شوراها در این حوزه عنوان کرد و گفت: در حوزه روستایی دو هزار شورا وجود دارد.

حسینی تصریح کرد: در حوزه شهری تنها 76 شورا وجود دارد.

حسینی تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا یکشنبه هفته آینده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بعد از پایان گرفتن مهلت ثبت‌نام مرحله گرفتن استعلام‌ها و بررسی صلاحیت‌ها انجام خواهد شد.

داوطلبان حضور در انتخابات شوراها می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها و یا بخشداری‌ها، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و ضرورتی برای حضور در دفاتر پیشخوان وجود ندارد.

بر اساس اطلاعیه شماره چهار ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان باید این مدارک را در هنگام ثبت‌نام خود ارائه دهند: اصل شناسنامه عکس‌دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید 4 × 3، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا به‌منظور برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار