شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
فؤاد خداکرمی مدیر حراست شرکت آبفا اهواز، طی حکمی از سوی مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز حراست وزارت نیرو برای دومین بار متوالی به مدت دو سال رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق خوزستان شد.

ناگفته پیداست که حراست از صنعت مهمی همچون آب و برق امری خطیر و نیازمند بکاریگیری نیروهای متخصص، متعهد و توانا است از همین رو وزارت نیرو بی شک با برشمردن این امر در صدد بهره گیری از نیروهای لایق و خدوم است.

خداکرمی از نیروهای توانمند و با درایت استان است که در دوسال گذشته در سمت ریاست شورای هماهنگی حراست صنعت آب و برق خوزستان توانست منشأ خدمات ارزشمندی برای استان باشد.

وی که از نیروهای بومی استان است به خوبی موفق شد تا نقش های اصلی حراست را در شرکت های تابعه وزارت نیروانجام و با اقدامات پیشگیرانه،اصلاح کننده، درمان کننده و البته هشدار دهنده این وظیفه را به شایستگی انجام دهد.

خوزستان امروز برای توسعه و پیشرفت بیش از هر زمان دیگر به شایستگی پروری نیاز دارد از همین رو امید می رود تمام مسئولان با برنامه ریزی مدون و بکارگیری تخصص خود آینده ای درخشان را برای خوزستان رقم بزنند.

بی شک استان خوزستان به دلایلی همچون موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی سخت، گستردگی استان، معضلاتی همچون ریزگردها و... دارای شرایط خاصی است که تمام این عوامل بر روی صنعت مهم آب و برق نیز تأثیر مستقیم خواهد داشت از همین رو تنها در شرایطی می توان این معضلات را مدیریت کرد که در جای جای این سازمان افراد ماهر بکار گماشته شود از همین رو نوع عملکرد دو سال گذشته شورای هماهنگی حراست صنعت آب و برق خوزستان نوید آنست که این موفقیت در دوسال آینده نیز به نحو شایسته ای تکرار شود.

در پایان گفتنی است خداکرمی از پهلوانان و قهرمانان ملی کشور است که در کارنامه درخشان خود مربیگری تیم ملی کاراته، داوری بین المللی رشته شین دوی کای کاراته، دان 6 رزم سلطان و مبارزه بدون وزرن با 50نفر در مدت 100 دقیقه را نیز دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار