شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، گردهمایی شعرا ، هنرمندان و نیز محفل شعر خوانی عصر دوشنبه در جوار آرامگاه قیصر امین پور شاعر صاحب نام کشور برگزار شد.

در این آئین که به همت حوزه هنری خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد، شاعران شرکت کننده اشعار خود را با موضوع قیصر شاعر انقلاب و دفاع مقدس برای حاضران سرودند. 

سرپرست حوزه هنری خوزستان در این مراسم گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی با هدف پاسداشت هنرمندان و فعالیت‌های فرهنگی هنری با موضوع انقلاب اسلامی از 19 تا 25 فروردین ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است و در استان خوزستان هم برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

محمد غدیرزاده با بیان اینکه20 فروردین همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی به عنوان روز هنر انقلاب نامگذاری شده است افزود: انجمن های متعدد شعر و داستان،پخش فیلم های کوتاه،غبار روبی مزار شهدا،اجرای نمایش های میدانی و صحنه ای از جمله مجموعه برنامه های فرهنگی انقلاب اسلامی است که در طول این هفته در سراسر استان خوزستان برگزار می شوند. 

وی ادامه داد:انجمن های شعر در سراسر استان برنامه ریزی شده اند و جلسه شعر و آموزش همراه با نقد و بررسی اشعار شاعران جوان گتوند نیز در دستور کار قرار دارد.

غدیرزاده با بیان اینکه شهرستان گتوند شاعران با استعدادی دارد گفت:امیدواریم در سال های آینده با برگزاری انجمن های شعر شاهد رشد کمی و کیفی شاعران باشیم که امسال شهرستان گتوند در زمینه شعر نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

درادامه این مراسم از چند تن از شاعران برتر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

در پایان این مراسم شاعران و نویسندگان شرکت کننده در این آیین با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره قیصر امین پور را گرامی داشتند.

همچنین شرکت کنندگان در این آئین با اهدا گل نسبت به چهار شهید گمنام گتوند در جوار آرامگاه قیصر امین پور ادای احترام کردند.
برچسب ها: قیصر امین پور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار