اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انتخاب شوراهایی کارآمد و توانمند گفت: اعضای شوراهای اسلامی باید دنبال کار سیاسی نبوده و عمران و آبادانی را اولویت خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا ، فریدون حسنوند روز سه شنبه در جشن میلاد حضرت علی(ع) در تالار گلهای اندیمشک افزود:شهرستان اندیمشک نیازمند توسعه بوده و باید با جذب اعتبار و عمران شهری ، رضایتمندی عمومی را افزایش داد.

وی افزود:طبق رهنمود مقام معظم رهبری هیچ فردی حق دخالت در انتخابات را ندارد و بنده به عنوان نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، از کسی حمایت نکرده و از کسی برای انتخابات دعوت نکرده ام .

وی گفت: به انتخاب مردم احترام گذاشته، چرا که رای مردم یک وظیفه سنگین برای ما به دنبال دارد و باید از این فرصت برای توسعه ایران اسلامی و شهرستان استفاده کنیم. حسنوند بیان کرد:رای بد برای همه ما هزینه و رای خوب پیشرفت دارد، اگر ما به گزینه صالح رای دهیم شرایط پیشرفت شهرستان، تسهیل می شود و در غیر این صورت نباید از کسی گله و شکایت کنیم .

وی تاکید کرد: با انتخاب افراد ضعیف، روند ارائه خدمات شهری با مشکل مواجه می شود . طبق قانون وظیفه و تکالیف شورا و شهرداری مشخص است و ما باید طبق نیازهای شهرستان به انتخاب افراد اصلح همت کنیم. حسنوند از اقشار مختلف مردم دعوت کرد با حضور پرشور در انتخابات اعتقاد خود را به ارزش های انقلابی به همگان ثابت کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز وحدت یک کلید ، مسیر و جریان فکری برای کشور و شهرستان است و در این مسیر نیازمند مشارکت تمام اقشار، نخبه ها و فعالین سیاسی و اجتماعی هستیم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در این عرصه باید تلاش مجاهدانه داشت تا کشور در برابر انواع توطئه های دشمنان همچنان با اقتدار و با صلابت به مسیر خود ادامه دهند.

وی بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: وظیفه شرعی و اجتماعی ما حضور حداکثری در انتخابات است و طبق قانون اساسی همه مسئولان نظام اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم تعیین می شود .

حسنوند افزود: این روحیه مشارکت عمومی در جهان بی نظیر است و به همین جهت باید از فرصت انتخابات برای عمران و توسعه، استفاده و نقشه ها و دروغ گویی دشمن را برملا کرده و با حفظ وحدت و تلاش در عرصه عمرانی ، از تقابل و دشمنی و نزاع و جنگ سیاسی پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: طبق رهنمود مقام معظم رهبری، اقتصاد و تقویت توان داخلی اولویت کشور است و این عرصه با شعار محقق نمی شود و به همین جهت کار آفرینی توسط مسئولان شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این عرصه تکمیل طرح های نیمه تمام که سال ها متوقف مانده بود، مورد توجه قرار گرفته و بزودی علاوه بر تکمیل این طرح ها تعدادی طرح جدید نیز در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

نماینده مردم اندیمشک تاکید کرد: نسبت به مشکلات مردم آگاه بوده و با آگاهی کامل در مسیر جذب سرمایه گذار و ایجاد طرح های عمرانی تلاش می شود.

وی با اشاره به لزوم پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب گفت: ولایت مدار واقعی کسی است که توسعه تولید و گسترش توان داخلی ، کار آفرینی و ایجاد اشتغال و توسعه زمینه عمران پایدار ایران اسلامی و اندیمشک را با روحیه بسیجی و تلاش مجاهدانه ، مورد توجه قرار دهد و هر کس خارج از این عرصه گام بردارد، بویی از تعهد و مسئولیت، نبرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار