اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
  مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد وزش باد قابل ملاحظه در استان خواهیم بود.

کوروش بهادری روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پدیده ممکن است برای ساعاتی کاهش کیفیت هوا و گرد و غبار را به همراه داشته باشد اما این وضعیت موقت خواهد بود و بارش های پراکنده بر آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

وی اظهار کرد:موج بارشی با ارسال امواج ناپایدار به سوی نیمه غربی کشور و خوزستان موجب شده تا اوسط روز یکشنبه هفته آینده شاهد بارش‌های پراکنده و رگباری در بخش هایی از استان باشیم.

وی افزود: این بارش‎ها خفیف هستند و قابل ملاحظه برای کشاورزان نخواهد بود بلکه فقط موجب تلطیف هوا و کم شدن آلاینده های موجود در جو می‌شوند.  بهادری با بیان این که روز دوشنبه در ماهشهر و آقاجاری شاهد بارش های پراکنده بودیم بیان کرد: امروز در اهواز، آبادان، خرمشهر ، و نقاط شمالی استان مانند ایذه و دهدز شاهد بارش های پراکنده هستیم که این وضعیت تا روز یکشنبه ادامه دارد.

وی افزود: روند افزایش دما نیز طی چند روز آینده پیش بینی می شود و ممکن است دمای هوا از 40 درجه سانتی گراد هم عبور کند.  روز گذشته امیدیه و آغاجاری با داشتن دمای 39 درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین دمای هوا را طی روزهای اخیر تجربه کردند. 

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: دمای هوای امروز اهواز به 38 درجه سانتیگراد می‌رسد که به خاطر وجود ابر یک درجه کاهش نسبت به روز قبل دارد و ایذه با 12 درجه بالای صفر تا این لحظه خنکترین نقطه استان است.

برچسب ها: گرد و غبار ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار