شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز شهرستان اندیمشک با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ، حسنوند نماینده مجلس ،مدیران ادارات ، مدیران و معلمان مدارس ،اولیاء دانش اموزان برگزار شد.  در این مراسم از ۴۰۰ دانش آموز تجلیل شد.

در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت:  امروز دانش اموزان باید متصل به هویت ملی و اسلامی باشند،و باید به هویت خویش افتخار کنند. تعلیم و تربیت باید اولویت اول دولت و جامعه ایرانی باشد. 

وی افزود: در خوزستان بیش از ۴۰ هزار کلاس درس وجود دارد که نیازمند توجه بیشتری است. آموزش و پرورش خوزستان از دستگاه های استان بیش ۲۰۰ میلیارد مطالبات دارد که بخشی از ان وصول شده‌است که در این زمینه پشتیبانی استاندار بسیار کارساز بوده‌ است.

تقی زاداه ادامه داد: در زمینه کنکور سراسری نیز گام های برنامه‌ریزی شده ای برداشته شده است و در فاصله سال ۹۲ تا ۹۵ از رتبه ۲۷ به ۱۹ ارتقای جایگاه داشتیم که موفقیت بزرگی است. وی افزود :در این مراسم از ۴۰۰ دانش اموز نمونه اندیمشک در بخش های  اموزشی، ورزشی، پرورشی، فرهنگی و هنری تقدیر می شود.

حسنوند نماینده مردم اندیمشک نیز در این مراسم گفت:  دلیل برگزاری این جلسه سپاسگزاری از تلاشهای معلمان،مدیران،خانواده ها،دانش آموزان و مسئولین شهرستان اندیمشک است. وی افزود:  مردم اندیمشک راه خود را برای دست یابی به قله های علمی انتخاب کرده‌اند مسیر رشد و توسعه‌ فقط از مدرسه می گذرد و اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید و توسعه‌ از مسیر علم و دانش است.
 


 








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار