شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
با حضور مقامات استانی و کشوری؛
شوشان: آیین افتتاحیه دفتر سرپرستی نخستین خبرگزاری ورزشی ایران (ایپنا) در خوزستان با حضور جمعی از مسئولان ارشد و پیشکسوتان ورزش استان در اهواز برگزار شد.

به گزارش شوشان: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) دفتر سرپرستی نخستین خبرگزاری ورزشی ایران (ایپنا) در کلانشهر اهواز با حضور حضرت آیت الله شیخ ناصر نیل ساز مدیر مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا (ع) قم و جمعی از مسئولان و مقامات ارشد استان و پیشکسوتان جامعه ورزش استان آیین افتتاحیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر نیل ‌ساز در آیین افتتاح این دفتر به خبرنگار شوشان گفت: در حال حاضر خبرگزاری ها جدای از انعکاس اخبار روزمره خود در خصوص تیم های ورزشی، باید به قهرمانان و افتخار آفرینان این عرصه نیزتوجه بیشتری داشته باشند تا جوانان بتوانند از منش پهلوانی این ورزشکاران الگو بگیرند.

مدیر مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع) استان قم بیان کرد: انعکاس افتخارات و رموز موفقیت های ورزشکاران را یکی از رسالت های رسانه های ورزش کشور برشمرد و افزود: رمز موفقیت این ورزشکاران باید برای جوانان جامعه بازگو شود تا نسل های آینده بتوانند جهات مثبت شخصیت این ورزشکاران را بشناسند و از آن درس بگیرند.

لازم به ذکر است که مدیریت دفتر سرپرستی نخستین خبرگزاری ورزسی ایران (ایپنا) در استان به عهده امید شایان نژاد است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار