اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
رییس ستاد روحانی در گفتگو با شوشان : نباید اجازه دهیم دوران احمدی نژاد تکرار شود/ از تمامی ظرفیت های اقوام و احزاب در ستاد روحانی استفاده می شود / دکتر حیصمی و فیاضی از ظرفیت های توانمند استان هستند/ همه گروه های اصلاح طلب ، اعتدالیون و حتی اصولگرایان میانه رو به روحانی رای خواهند داد / آنچه اهمیت دارد رای آوری دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری است
همه گروه های اصلاح طلب ، اعتدالیون و حتی اصولگرایان میانه رو به روحانی رای خواهند داد. مرحوم آیت الله هاشمی نیز بارها تاکید کردند که روحانی در دور دوم ریاست جمهوری است که ...


حمید کهرام رییس ستاد کتر روحانی در خوزستان در گفتگوی اختصاصی با شوشان گفت: در خوزستان اقوام مختلفی زندگی می کنند و این یک ظرفیت بزرگ برای استان است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب در جهت هم افزایی استفاده کرد.

به گزارش شوشان ، وی اظهار کرد : ستاد روحانی یک ستاد ائتلافی است که از همه اقوام ، احزاب و افراد همسو تشکیل می شود. مهمترین موضوع برای آینده ایران ، امنیت پایدار ، سرمایه گذاری، اشتغال و تولید است و دولت یازدهم نیز در این راستا در طول چهار سال اقدامات مثبتی انجام داده که به منظور استمرار آن ، رای به روحانی ضرورت دارد.

رییس ستاد کتر روحانی در خوزستان ادامه داد: همه گروه های اصلاح طلب ، اعتدالیون و حتی اصولگرایان میانه رو به روحانی رای خواهند داد. مرحوم آیت الله هاشمی نیز بارها تاکید کردند که روحانی در دور دوم ریاست جمهوری است که می تواند زیرساخت هایی که در دور اول ایجاده شده را به نتیجه برساند.

وی با اشاره به اینکه نام افراد مختلفی برای ریاست ستاد روحانی در خوزستان مطرح شده بود، گفت: این یک امر طبیعی است که وقتی می خواهند رییس ستاد انتخاب کنند گروه های مختلفی اعلام نظر می کنند. اما زمانی  که رییس ستاد مشخص شد همگی در جهت هم افزایی  حرکت می کنند . در عین حال  دکتر حیصمی و حجت السلام فیاضی نیز  که برای ریاست ستاد  روحانی در خوزستان مطرح شده بودند، از دوستان قدیمی و از ظرفیت های خوب و توانمند استان هستند.

کهرام با بیان اینکه اهمیت ندارد چه کسی رئیس ستاد باشد ، گفت: ستاد روحانی یک ستاد شورایی و  ترکیبی از همه اقوام ، احزاب و گروه های هسمو ست که از معاونت ها ، کمیته ها و شورای سیاستگذاری تشکیل شده است و  در این بین، از همه  ی این پتانسیل ها در جهت هم افزایی استفاده خواهد شد. وی افزود: همه این فعالیت ها صرفا برای یک ماه است و آنچه اهمیت دارد رای آوری دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری است. امیدوارم همه گلایه ها و انتقادات در این یک ماه کنار گذاشته شود و همه در کنار هم فقط یک هدف را دنبال کنیم. 

وی در پایان گفت: یادمان باشد که احمدی نژاد کشور را در چه پرتگاهی برد. بنابراین نباید بگذاریم خاطرات تلخ هشت سال ریاست جمهوری چنین افرادی تکرار شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار