اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
نگاهی به صف بندی سیاسی نمایندگان برای تصاحب شورا درخرمشهر
حمایت و لیست بندی صاحبان قدرت در استانه ی انتخابات امری عادی ست و مِن بعد نیز باید شاهد معرفی لیستهای اٸتلافی و حمایتی بیشتری از سوی تشکلها ، احزاب و اشخاص حقیقی وحقوقی باشیم اما تاکنون هیچ موضع گیری رسمی از سوی نمایندگان نسبت به این مجموعه ها که خود را منتسب به آنان معرفی میکنند صورت نگرفته است
شوشان : با توجه به جبهه گیری نمایندگان در انتخاب شوراهای شهر ، اخباری از صف بندی های جدید نمایندگان اسبق و فعلی دربرابر هم برای تصاحب شورا بگوش میرسد. 
نمایندگان که شوراها را در کنترل و نظارت حوزه ی استحفاظی خود بچشم رقیب میبینند ، امروز بیش از پیش به کسب کرسی های شورا از خود اهتمام نشان میدهند. قطعا هر نماینده ای جهت پیشبرد بهتر اهداف خویش نیازمند شورایی همسو با اهداف خود است.
شنیده ها حاکی از ان است که یکی از نمایندگان دوره های قبل مردم خرمشهر طی چند روز گزشته پس از رایزنی های طولانی نهایتا دوتن از ثبت نام کنندگان این دوره را به عنوان افراد مورد وثوق خود برای جلب آرا ، انتخاب و معرفی کرده است . منقول است که یکی از این افراد در دوره های گذشته  نیز عضو شورا بوده و پس از مدتی سکوت خبری اکنون به میدان سیاست بازگشته است . پیشتر شنیده میشد یکی از فعالان حوزه ی بهداشت و درمان در لیست این نماینده قرارگرفته ولی اکنون کفه به یکی از اصحاب رسانه سنگین شده .
درسوی دیگر مجموعه ی فعال منتسب به  نماینده ی فعلی  ست که از مدتها قبل با مشخص کردن کاندیداهای منتخب خود ، کار معرفی و حمایت خود از افراد مورد نظرش را اغاز کرده است . مشاهدات نشان میدهد این مجموعه برخلاف دیگر مجموعه ها ، احتمالا نفرات بیشتری را برای اثر گذاری برشورا درنظر دارد . این مجموعه هم با سعی در جذب چند نیروی جدید و جوان ، تمام توان خود را برای پیروزی کامل بکار بسته است.
حمایت و لیست بندی صاحبان قدرت در استانه ی انتخابات امری عادی ست و مِن بعد نیز باید شاهد معرفی لیستهای اٸتلافی و حمایتی بیشتری از سوی تشکلها ، احزاب و اشخاص حقیقی وحقوقی باشیم اما با اینکه تاکنون هیچ موضع گیری رسمی از سوی نمایندگان نسبت به این مجموعه ها که خود را منتسب به آنان معرفی میکنند صورت نگرفته ، ولی سکوت معنی دار و حمایتهای آشکار و نهان نمایندگان این فرضیه را تایید میکند.
هرچند اسامی افراد تحت حمایت بدلیل احتمال شاٸبه ی تبلیغات پیش ازموعد  هنوز رسما اعلام نشده ولی بدلیل سرعت تبادل اطلاعات در فضای غیر رسمی ، افراد از همین الان برچسب های لازم را خورده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار