اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
عبدالله کعبی قائم مقام ستاد روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان: با وحدت رویه بین اقوام می توانیم مطالبات استان را پیگیری نماییم / اختلاف نظرها طبیعی است اما در نهایت در یک مسیر حرکت خواهیم کرد / اختلاف نظر طبيعي است/ دكتر حيصمي ،شديد زاده ، فياضي و عماد از نيروهاي ارزشمند خوزستان هستند
همگی یک هدف مشترک داریم و آن موفقیت روحانی است و باید تلاش كنيم تا روحانی صاحب رای بالایی در خوزستان شود، تا بتوانیم مطالبات استان را جدي تر پیگیری نماییم.


شوشان: قائم مقام ستاد روحانی در خوزستان در گفت و گو با شوشان وحدت را ضرورت این روزهای خوزستان دانست و گفت: همه اقوام در خوزستان نه تنها در زمان انتخابات ،بلکه  در هر زماني بايد وحدت رویه خود را حفظ كنند تا در سایه این وحدت ، بتوانیم هم از حوادث و بحران های منطقه ای عبور كنيم و هم خواسته ها و مطالبات استان پیگیری شود.

به گزارش شوشان ، عبدالله کعبی افزود: در خوزستان همه قومیت ها سالیان سال است كه  بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می کنند که یک نمونه از آن همنشینی مسالمت آمیز اقوام ، در آبادان و خرمشهر  با سلایق متفاوت و  در کنار هم است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظرهایی نيز وجود داشته باشد اما دليل این اختلاف نظرها، غنای فرهنگی و سیاسی استان است و باید در این برهه حساس انتخابات ، با رسيدن به وحدت رویه و نزدیک کردن دیدگاه ها به یکدیگر ، شرایط توسعه و پیشرفت استان را هموار کرد.

قائم مقام ستاد روحانی در خوزستان ادامه داد: وظیفه همگی ما این است که مشارکت مردم را در انتخابات بالا ببریم و در این زمینه ، اصلاح طلبان و اعتدالگرایان با تمام توان در جهت رای آوری دکتر روحانی گام برخواهند داشت.  

وی افزود: دولت تدبیر و امید نسبت به دولت قبل عملکرد قابل قبولی چه در ایجاد فضای باز سیاسی و چه در مسائل اقتصادی و عمرانی داشته است و استمرار این پیشرفت نیز منوط به پيروزي دکتر روحانی در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري است.

وی افزود : باید به یاد بیاوریم که در دولت احمدی نژاد حتی کشورهای کوچک نیز با ایران ارتباطی نداشتند اما امروزه در سایه یک دیپلماسی بالنده، ارتباط خوبی با کشورهای بزرگ اروپایی برقرار شده است.

وی با اشاره با ریاست ستاد دکتر روحانی در خوزستان ، گفت: دکتر کهرام نیز همچون دکتر حیصمی ، شدید زاده ، عماد و فیاضی از نیروهای ارزشمند و توانمند استان است . همگی یک هدف مشترک داریم و آن موفقیت روحانی است و باید تلاش كنيم تا روحانی صاحب رای بالایی در خوزستان شود، تا بتوانیم مطالبات استان را جدي تر پیگیری نماییم.

كعبي گفت: قطعا دکتر حیصمی ، فیاضی ، شدیدزاده ، عماد و سایر دوستان که مشی اصلاح طلبانه دارند در این راستا همراه و همگام با هم هستند .

وي با اشاره به اينكه دکتر کهرام نیز بی شک در راستای نزدیکی و همدلی همه نیروها گام برخواهد داشت، بيان كرد: من معتقدم كه ما یک خانواده هستیم، اختلاف سلیقه طبیعی است و در نهایت نیز براي رسيدن به  هدفي مشترک حرکت مي كنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار