اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
فاضل خميسي رئیس کانون فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با شوشان خبر داد: جذب حداكثري مشاركتهاي مردمي ، دفاع از دولت" تدبير و اميد" و تلاش براي افزايش سبدآراي دكتر روحاني
شوشان: فاضل خمیسی رئیس کانون فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه گفت :کانون فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه استان خوزستان  در راستاي جذب حداكثري مشاركتهاي مردمي ، دفاع از دولت" تدبير و اميد" و تلاش براي افزايش سبد آراي دكتر روحاني در استان خوزستان فعاليت گسترده خود را آغاز كرد.

خمیسی افزود :اين كانون فعالیت خود را در اکثر مناطق استان از جمله : اهواز ، بهبهان ، آبادان ، شوشتر ، سوسنگرد ، ماهشهر ، گتوند ،  شادگان و خرمشهر به طور گسترده و مستمر آغاز کرده است و ابلاغ اعضای اصلی اين ستاد نيز صادر شده است . 

رئیس کانون فرهنگیان خوزستان افزود: مهندس بیت سیاح و آقای الهایی معاونين كانون فرهنگيان ، آقای بهمنی ، رابط امور شهرستانها و خانم فريده حويزاوي مسئول روابط عمومی اين كانون هستند . 
وی ادامه داد :در عين حال ، کانال و گروه تلگرامی كانون فرهنگيان حزب اعتدال و توسعه نيز در فضای مجازی فعالیت خودرا به طور مستمر آغاز و بیش از 1500 نفر عضو گیری کرده است .که به طور مستمر اخبار  کانون فرهنگیان کشور نيز در آن درج می شود همچنين گروه های تلگرامی در شهرستان های ذکر شده فعالیت خود را در این راستا كرده اند.

خمیسی گفت : تبلیغات توسط کانون فرهنگیان بطو فراگیر در سطح استان تاثیرگذار بوده به طوری که تمامی گروه ها و همچنین ستاد مرکزی  تحت تاثیرفراگیری این کانون قرار گرفتند. 

گفتني است ، جلسات متعددی در خصوص هماهنگی فعالیت های مختلف کانون با حضوراعضای بخصوص جهت به دست آوردن و شناسایی رای های خاموش برگزار شده است . 

آغاز فعالیت هاي اين کانون  ، در رسانه هاي استان خوزستان نيز منتشر شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار