اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اولین قسمت برنامه‌های آموزشی صداوسیما برای دانش‌آموزان استان از ساعت 17  روز یکشنبه آغاز شد، ابراز امیدواری کرد که پخش این سری برنامه‌های آموزشی از تلویزیون بخشی از مشکلات درسی ناشی از تعطیلی‌های مکرر در پی وقوع پدیده ریزگردها را حل کند.

محمد تقی‌زاده با اشاره به تفاهم‌نامه آموزش و پرورش با صداوسیمای مرکز استان، اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی از تلویزیون برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، ادبیات و عربی برای دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه  پخش می‌شود.

وی افزود: پخش این برنامه‌ها از ساعت 17 روز یکشنبه آغاز شد و تا 22 اردیبهشت‌ماه، پیش از شروع امتحانات به‌صورات روزانه ادامه دارد. تمرکز این برنامه‌ها بیشتر بر نیمه دوم کتاب، یعنی زمانی است که گرد و غبار موجب شد دانش‌آموزان از درس‌ها عقب بیافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان درباره پخش چنین برنامه‌هایی، گفت: آموزش و پرورش در این زمینه برای مدارس پیامک ارسال کرده است. امیدواریم دانش‌آموزان از پخش این برنامه‌ها استقبال کنند و این برنامه بتواند بخشی از مشکلات درسی آن‌ها را حل کند.

برچسب ها: کلاس جبرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار