شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۳

همایش «بررسی روابط دختر و پسر از دیدگاه اسلام» روز گذشته دوم اردیبهشت ماه با حضور سخنران برجسته کشوری حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسین قدوسی استاد حوزه و دانشگاه، به همت کانون عفاف و حجاب معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در آمفی تئاتر دانشکده علوم برگزار شد.

به گزارش شوشان به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در این همایش که با استقبال چشمگیر دانشجویان مواجه شد، حجت الاسلام و المسلمین قدوسی به لزوم رعایت عفاف توسط جوانان اشاره کرد و با مقایسه جوامع غربی و رواج بی بندوباری اخلاقی در میان آن جوامع، نتایج سوء روابط غیراخلاقی پسران و دختران را متذکر شد.

بانی موسسه دارالتحقیق شهید مطهری تبریز، در بخشی از سخنانش جوانان را به گرایش بیش از پیش به امر مقدس ازدواج توصیه کرد و به بیان این مهم از دیدگاه پیامبر اکرم(ص) پرداخت.

وی همچنین از مسئولین خواست که با فراهم سازی زمینه ازدواج جوانان، به کاهش معضلات اخلاقی جامعه کمک کنند.

گفتنی است که این همایش به صورت پرده خوانی و با شیوه ای کاملا متفاوت اجرا شد که موجب استقبال دانشجویان قرار گرفت. در پایان نیز از محتوای سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قدوسی سوالاتی مطرح و به برندگان جوایزی اهدا شد.

لازم به ذکر است که این سخنران برجسته کشوری، یکشنبه شب نیز در خوابگاه حضرت معصومه(س) خواهران همایش «تزکیه» را به صورت پرده خوانی برای دانشجویان خوابگاهی اجرا کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار