اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
با راه اندازی ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان در منطقه ملی راه اهواز ، تبلیغات این ستاد عملا نیز شروع شده است.
 ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از نامزدهای پست ریاست جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در خوزستان راه اندازی و رئیس این ستاد نیز معرفی شد.

با راه اندازی ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان در منطقه ملی راه اهواز ، تبلیغات این ستاد عملا نیز شروع شده است.

احمد عامری رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ستادهای شهرستانی نیز تا پایان هفته جاری فعالیت خود را در استان شروع می کنند و مسئولان این ستادها نیز احکام خود را دریافت کرده اند.

عامری که به تازگی حکم ریاست ستاد مردمی انتخاباتی رئیسی در استان خوزستان را از علی نیکزاد دریافت کرده افزود: این ستاد مردمی با هماهنگی ستاد مرکزی انتخاباتی رئیسی در استان خوزستان فعالیت خواهد کرد.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی رئیسی در استان خوزستان با بیان اینکه این ستاد با کمک قشرهای مردمی فعالیت خواهد کرد افزود: تلاش این ستاد بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و پیروزی نامزد مورد حمایت این ستاد متمرکز خواهد بود.

ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان خوزستان اوایل هفته جاری فعالیت رسمی خود را شروع کرده است.

به گفته سیدکریم حسینی رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان خوزستان ، همه ستادهای شهرستانی در استان خوزستان فعال و مسئولان آنان نیز حکم خود را دریافت کرده اند.

حسینی که سخنگوی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی (حمنا) در استان خوزستان است چهار روز پیش تجمع انتخاباتی با محوریت حمایت از رئیسی در مسجد اعظم اهواز ترتیب داده بود.

جمنا از قالیباف و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند.تاکنون ستادهای تبلیغاتی رئیسی ، روحانی و قالیباف در استان خوزستان راه اندازی شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار