اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
با ورود به دومین ماه از سال 1396 برنامه جدیدترین کنسرت‎های برنامه‎ریزی‎شده در خوزستان اعلام شد. براساس برنامه اعلام شده،‌ یک‌شنبه (دهم اردیبهشت‎ماه) رضا صادقی در تالار آفتاب اهواز و در دو سانس برای علاقه‎مندان خود، خواهد خواند و برگزارکننده این کنسرت نیز شرکت آوای مهر کارون به مدیریت علی کارونی خواهد بود. 

در ادامه و به همت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و از سری کنسرت‎های "بهار در خوزستان" نیز چند کنسرت موسیقی برگزار خواهد شد که طی آن‎ها ‌سیروان خسروی در روزهای 13 و 14 اردیبهشت‌‎ماه به ترتیب در شهرهای بهبهان و ماهشهر برنامه اجرا خواهد کرد. خسروی در هر یک از این روزها در دو سانس می‎خواند. حمزه صحرایی از شرکت ترانه‎سرای پارس متولی برگزاری این کنسرت خواهد بود.

در روز 17 اردیبهشت نیز مهدی یراحی به زادگاه خود سفر خواهد کرد و در یک سانس در گیت بوستان اهواز برای همشهریان خود می‎خواند. آرین سوخته‎زاده سرمایه‎گذار کنسرت یراحی در اهواز است. 

همچنین محمد علیزاده، دیگر خواننده مطرح پاپ کشور، در روزهای 21 و 22 اردیبهشت‌‎ماه در سینما هلال اهواز روی صحنه خواهد رفت و در یک سانس در هر یک از این روزها به اجرای موسیقی زنده خواهد پرداخت و سرانجام شهرستان بهبهان در روز 22 اردیبهشت‎ماه در دو سانس میزبان بابک جهان‎بخش است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار