اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
بسمه تعالی

بی شک انتخابات رياست جمهوری می تواند نقطه عطفی در تعيين سرنوشت مردم به دست مردم باشد.

چنانكه با استفاده از مهمترين ساز و كار دموكراسی كه همان روند انتخابات و صندوق آرا است با يك انتخاب صحيح و شايسته در حوزه های مختلف سياسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی میتواند تحولی بوجود آورد.

در همين راستا حزب كارگزاران سازندگی شهرستان آبادان با تاكيد بر حضور حداكثری مردم شريف شهرهای آبادان ، اروندكنار و چوئبده در انتخابات و نقش آفرينی تمامی نخبگان در معرفی كانديدای شايسته که بر همگان روشن و مبرهن است در حال حاضر و در اين برهه حساس گزينه ای جز دكتر حسن روحانی نمی تواند باشد تمامی اقشار را دعوت به حضورب حماسه ساز می کند.

 همچنين درخصوص ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی درقالب احزاب و تشكل های مردمی از تمام فعالین سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و محیط زیست جهت همکاری وتلاش به منظور انتخاب " اعتدال ، عقلانيت و معرفت در رفتار و منش " مردم را دعوت به حضور پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت می کند.

لذا به منظور پیشبرد اهداف دولت ، تداوم آن تا سال ۱۴۰۰ ، استمرار روند حاضر ، کمک به اصلاحات ، راه مرحوم آیت الله  هاشمی و تاكيد بر منش جناب سید محمد خاتمی رییس جمهور ۸ سال دولت اصلاحات ، ستادهای انتخاباتی را در سطح شهرستان های آبادان ، اروندكنار ، چوئبده و خرمشهر را با همكاری ، همراهی و همدلی کامل حزب اعتدال و توسعه شهرستان آبادان که یکی از احزاب مترقی ، پیشرو ، انسان های شریف ، اصلاح طلب و اعتدالی تشکیل شده تمام فعالیت های انتخاباتی خود را به حول و قوه الهی آغاز می کند.

لذا همانگونه كه اشاره شد ، دست خود را جهت همکاری به سوی تمام احزاب اصلاح طلب و اعتدالی موجود در این شهرستان دراز کرده و امید همکاری تا حصول نتیجه و پیروزی  در روز ۲۹ اردیبهشت و استقرار مجدد دولت تدبیر و امید دراز می کنیم.

باشد که تمام دوستان ، همراهان و مردم شریف شهرستان های آبادان و خرمشهر ما را در لین امر مهم و حیاتی یاری وکمک کنند.

حزب كارگزاران سازندگی شهرستان آبادان
۱۳۹۶/۰۲/۰۸
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار