اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹



 حادثه سقوط خودرو درون رودخانه کارون در اهواز تلفات جانی نداشت. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عصر جمعه در تشریح این حادثه گفت:در ساعت 54 : 14 دقیقه با تماس شهروندان به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز حادثه سقوط یک دستگاه خودرواز روی پل پنجم به درون رودخانه کارون اعلام شد.

مهندس امیرنجفی اظهار کرد: ستادفرماندهی 125 تیم های امداد آبی و امدادنجات شهری را از نزدیکترین مقرهای عملیاتی به محل حادثه اعزام کرد و تیمهای غواص بااجرای جستجوی آبی و با راهنمایی شهروندان حاضر در محل سقوط خودرو، در کمترین زمان ممکن خودروی غرق شده را پیدا و عملیات نجات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تلاش آتش نشانان، راننده زنده از درون خودرو نجات داده شد و به ساحل منتقل و عملیات احیا و تنفس مصنوعی بر روی وی اجرا شد و با حضور عوامل اورژانس 115 فرد مذکور جهت ادامه روند درمانی به آمبولانس منتقل شد.

نجفی بیان کرد: تیمهای امداد آبی عملیات جستجو را برای یافتن افراد احتمالی درون خودرو ادامه وپس اطمینان از عدم حضور اشخاص دیگری ، وسیله نقلیه مذکور که یک دستگاه خودروی سمند بود را به حاشیه رودخانه منتقل و آن را جهت انتقال به ساحل آماده نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار