اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
گزارش شوشان از افتتاح مراسم ستاد انتخاباتی دکتر روحانی حزب اعتدال و توسعه خوزستان/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان: شعار اصلی ما مشی اعتدال ، توسعه و اصلاحات در کشور است/ جاسم شدیدزاده: روند دولت تدبیر و امید رو به جلو می دانیم / اقوام خوزستان سال هاست با آرامش کنار هم زندگی می کنند / سید امیر حمزه موسوی: دولت قبل 800 میلیارد دلار پول نفت را به باد داد
شوشان: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی حزب اعتدال و توسعه خوزستان افتتاح شد.در این مراسم ، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان...
شوشان: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی حزب اعتدال و توسعه خوزستان افتتاح شد.

شعار اصلی ما مشی اعتدال ، توسعه و اصلاحات در کشور است 

در این مراسم ، حسین علیخانی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان در آیین افتتاح ستاد گفت: مشکل آن است که نخبگان در صحنه حضور ندارند و در انتخابات شرکت نمی کنند تا پوپولیسم حاکم شود. نخبگان در برابر تفکر عوام پسند خودشان را کنار می کشند تا کسانی سوار مسند قدرت شوند که دنیا ما را بابت آنها به تمسخر می گیرد.

علیخانی اضافه کرد: به روحانی رای نمی دهیم بلکه به مشی اعتدال و اصلاحات در کشور رای می دهیم، به جریان و تفکر اعتدال رای می دهیم تا اگر شخص دیگری کاندیدا بود بتوانیم از آن حمایت کنیم و تفکر ماندگار باشد. وی ادامه داد: حزب اعتدال و توسعه از عقلای اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل تشکیل شده است، افرادی که دلشان برای مملکت می تپد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان راهبرد اصلی انسان را امور عقلی دانست و افزود: اقوام، جوانان و بانوان همه در صحنه باشند تا به عقب برنگردیم و مشی اعتدال و توسعه در استان و کشور به اهدافش برسد. شعار ما "دوباره روحانی، اصلاحات و اعتدال" است، شعار اصلی ما مشی اعتدال و توسعه و اصلاحات در کشور است.

وی اضافه کرد: هر انتخاباتی به حضور حداکثری نیاز دارد. در ترکیه حزب حاکم با 5/51 درصد آرا دیکتاتوری را روی کار آورد، این اختلاف دو درصدی به خاطر افرادی است که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح دادند و حضوری حداکثری پای صندوق رای نداشتند. حضور حداکثری ما موجب می شود که اقتدارگرایان در دنیا و ایران حرفی برای گفتن نداشته باشند تا کسی جرات نکند از دیوار سفارتی بالا برود یا با نیرنگ مردم را فریب دهد.

جاسم شدیدزاده: روند دولت تدبیر و امید رو به جلو می دانیم

در ادامه این نشست ، جاسم شدیدزاده گفت: تکثر احزاب باعث پویندگی و تحرک مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی در افق خوزستان می شود. همچنین باعث می شود تا رقابت برای رای آوری بالای روحانی ایجاد کنند. 

شدید زاده تغییر سرنوشت هر قومی را به دست مردم همان قوم دانست و افزود: ما مردم خوزستان اگر به روحانی رای می دهیم به معنای نداشتن مشکل یا چشم پوشی از آن نیست، بلکه روند کاری دولت تدبیر و امید را رو به جلو می دانیم و اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های اجرایی افق خوبی را پیش روی استان گذاشته است.

وی ادامه داد: با تمام مشکلات در خوزستان در حوزه انتقال آب، ریزگردها، بیکاری و .. در کنار روحانی ایستاده ایم زیرا نگاهی به قبل از دولت روحانی داریم. دولت تدبیر و امید فشار زیادی را تحمل کرده است و در بسیاری از امور اختیارات لازم را نداشت، با این حال توانست سیاست تنش زدایی بین المللی را دنبال کند و به نتیجه برساند. بنابرین اگر در دور بعد با رای بالا انتخاب شود می تواند کارهای نیمه تمام دیگر را هم به پایان برساند.

وی  گریزی به مسائل خوزستان زد و گفت: باندهای مافیای زر و زور و تزویر خوزستان را به این فلاکت رسانده است، بنا داریم این باندها را رسوا کنیم و تا انتهای آن هستیم. بختیاری و عرب از مدت ها قبل در کنار هم با آرامش زندگی می کنند و با هم مشکلی ندارند، این کانون های قدرت هستند که برای منافع خودشان بحث های قومیتی را راه انداختند.

سید امیر حمزه موسوی: دولت قبل 800 میلیارد دلار پول نفت را به باد داده بود.

به گزارش شوشان ، سید امیر حمزه موسوی دبیر حزب اعتدال و توسعه و رئیس ستاد این حزب در خوزستان، در آیین افتتاح ستاد گفت: حزب اعتدال و توسعه به عنوان یک حزب قدرتمند در استان و کشور به عنوان حزب مولد دولت، تنها حزبی است که بعد از انقلاب توانست رئیس جمهور معرفی کند و به عنوان یک مشی و گفتمان جدید خود را معرفی نماید.

وی اضافه کرد: شرایطی که روحانی روی کار آمد را نباید فراموش کنیم، شرایطی که کسی جرات صحبت کردن نداشت و کشور ویرانه و سوخته بود. در واقع روحانی وقتی دولت را تحویل گرفته بود که در ماه های اول برای پرداخت حقوق مشکل داشت، در حالی که دولت قبل 800 میلیارد دلار پول نفت را به باد داده بود.

رئیس ستاد حزب اعتدال و توسعه حامی روحانی در خوزستان ادامه داد: برای تحلیل درست ببینید قبلا کجا بودیم و الان کجا هستیم، رشد منفی اقتصاد مثبت شده است و روابط خارجی از سنگال و کشورهای ناشناس به صورت روابط عادی با تمام کشورها در آمده است.

موسوی سیاست رقیب در انتخابات را حضور حداقلی و تخریب دولت در کنار جذب آرای در مناطق حاشیه دانست و افزود: می گفتند که حقوق های نجومی متعلق به دولت تدبیر و امید است در حالی که سخنگوی قوه قضاییه گفته است که مربوط به دولت احمدی نژاد است. هر چند 50 میلیارد حقوق نجومی در مقابل 800 میلیارد دلاری که معلوم نیست کجا رفت رقمی نیست.

رئیس ستاد حزب اعتدال و توسعه حامی روحانی در خوزستان بیان کرد: دولت روحانی تحت فشارهای بساری بود و نمی توانست هم زمان در دو جبهه خارجی و داخلی بجنگد، بر همین اساس سیاست خارجی را در وهله اول انتخاب کرد تا تجربه تحریم داروها که موجب مرگ عزیزانمان شد تکرار نشود و کشور از زیر منشور سازمان ملل که کشوری از آن جان سالم به در نبرده بود را بیرون بیاورد.

رئیس ستاد حزب اعتدال و توسعه حامی روحانی در خوزستان ادامه داد: همه تلاشتان را بکنید تا آرای خاموش و خاکستری را به میدان بکشید تا مشارکت حداکثری باشد. البته نظر سنجی ها می گویند که روحانی با اختلاف بالا رییس جمهور است اما نباید در خانه بشینیم تا آن 8 سال دوباره تکرار شود. تنها کافی است برای رای دادن آن 8 سال را مدنظر داشته باشیم . 

سید امیر حمزه موسوی در مورد فعالیت ستادهای حزب اعتدال توسعه در خوزستان اضافه کرد: توسعه پایدار بدون حضور بانوان میسر نمی شود، پس لازم است در صحنه باشند. دیگر آنکه ستادهای شهرستانی برنامه هایشان را بر اساس حضور حداکثری مردم تدوین کنند مخصوصا ستادهای که در سال 92 روحانی آرای مناسبی نداشت. بخش دیگر حضور حداکثری در استفاده از فضای مجازی است آن هم در صورتی که رسانه های رسمی از جمله صدا و سیما برعلیه ما هستند. در نظر داشته باشید که اختلاف با ستادهای همسو سم است پس از آن اجتناب کنید .
























نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار