اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
آبادان - شوشان ؛ مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان با بیان اینکه کاندیداهای شورای شهر تأیید‌شده توسط هیات‌های نظارت دارای صلاحیت هستند اما همگی اصلح نیستند، گفت: مردم ببینند یک کاندیدا تا چه حد برنامه و شعارهای خود را در چارچوب اختیارات قانونی اعضای شورا بیان می‌کند؛ این امر بهترین سنجه و آزمون برای ارزیابی وعده و وعیدهای ارائه‌شده توسط مردم است

شوشان ؛  شهاب صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در بیان برنامه‌ها و شعارهای خود باید در چارچوب اختیارات قانونی اعضای شورا سخن بگویند و زمان سردادن شعار و ارائه برنامه‌ها به مردم اختیارات قانونی اعضای شورا را یادآوری کنند؛ بگویند که بیشتر از حیطه اختیارات قانونی اعضای شورا قادر به انجام کاری نیستند.

 

وی افزود: این امر بهترین راهی است تا کاندیداها بتوانند هم برنامه‌های خود را به‌صورت معقول ارائه دهند و هم مازاد بر حیطه اختیارات قانونی اعضای شورای شهر به مردم قول و قرار ندهند و از طرفی مردم نیز با وظایف و حیطه اختیارات اعضای شورای شهر این‌گونه آشنا می‌شوند.

 

مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان عنوان کرد: به کاندیداهای شورای شهر توصیه می‌کنم ماده 71 قانون شوراها را مطالعه کنند تا کاملاً با حیطه وظایف و اختیارات قانونی اعضای شورای شهر آشنا شوند. برای انتخاب افراد اصلح در انتخابات شورای شهر بهترین نکته این است که مردم ببینند یک کاندیدا تا چه حد برنامه و شعارهای خود را در چارچوب اختیارات قانونی اعضای شورا بیان می‌کند. این امر بهترین سنجه و آزمون برای ارزیابی وعده و وعیدهای ارائه‌شده از سوی کاندیداهای شورا توسط مردم است.

 

صدیقی عنوان کرد: همچنین به مردم نیز توصیه می‌شود که ماده 71 قانون شوراهای شهر را مطالعه کنند تا بتوانند قضاوت صحیحی نسبت به وعده و وعیدهای کاندیداهای شوراها داشته باشند؛ تمام کاندیداهای شورا که صلاحیت‌های آن‌ها در هیات‌های نظارت تأیید شده و اسامی آن‌ها هفته آینده به‌صورت رسمی اعلام می‌شود، از نظر ما دارای صلاحیت هستند ولی همگی اصلح نیستند؛ مردم باید افراد اصلح را با خواندن دقیق ماده 71 قانون شوراها انتخاب کنند.


انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار