شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۹

تیم قدیمی و ریشه دار استقلال اهواز بعد از یک فصل حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، موفق به صعود به لیگ دسته اول شد.

به نقل از مهر، در حالیکه سه هفته به پایان رقابتهای لیگ دسته دوم باقی مانده، استقلال اهواز با تیم دوم جدول رده بندی پنج امتیاز، با تیم سوم ۹ امتیاز و با تیمهای چهارم و پنجم ۱۱ امتیاز فاصله دارد و اینگونه حضورش در لیگ دسته اول سال آینده را مسجل کرده است.

تیم استقلال اهواز بعد از سقوط به لیگ دسته دول، در حالیکه اغلب بازیکنان خود را از دست داده بود با ترکیب تیم امید خود و با اتکا بر مربیان بومی و غالبا بازیکنان قدیمی این باشگاه توانست مجددا به لیگ دسته اول صعود کند.

مالکیت باشگاه استقلال اهواز هم اکنون در اختیار برادران شفیع زاده است و کارون یعقوبی به عنوان مدیرعامل این باشگاه را اداره می کند. قرار است بعد از پایان رقابتها، جلسه ای بین مالکان و مدیرعامل باشگاه برگزار شود تا در صورت توافق، یعقوبی برای فصل آینده نیز مدیریت باشگاه را به عهده بگیرد.

هم اکنون یک تیم دیگر از شهرستان اهواز با نام استقلال خوزستان با مالکیت شرکت گروه ملی فولاد در رقابتهای لیگ دسته اول حضور دارد و جدال این دو تیم در فصل آینده دیدنی خواهد بود به خصوص اینکه استقلال خوزستان توانسته برخی از لیدرهای قدیمی استقلال اهواز را جذب کند.

کارون یعقوبی اعلام کرده در صورت ماندن در استقلال اهواز، ترکیب بومی استقلال اهواز را برای رقابتهای دسته اول حفظ خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار