اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
 تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر حریف خود پیکان تهران شکست خورد.

تیم فولاد خوزستان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز در مقابل پیکان تهران صف آرایی کرد که با نتیجه 2بر یک تن به شکست داد.

تیم فولاد خوزستان در این دیدار با ترکیب احسان مرادیان، ایوب والی، بختیار رحمانی، سینا مریدی، اسماعیل شریفات، یوسف وکیا، حمید بوحمدان، میثم دورقی، احمد عبداله زاده، سروش سعیدی، عبداله ناصری، محمود مطلق زاده به میدان رفت.

همچنین رحمان احمدی، مهدی شیری، امیرحسن صادقی، سیاوش یزدانی، محمدصادق بارانی، سیامک نعمتی، فرزاد امامی، آرمان قاسمی، شهریار مقانلو، ابوالفضل ابراهیمی، امیر کریمی ترکیب پیکان تهران را تشکیل می دادند.

شاگردان نعیم سعداوی که می خواستند هفته پایانی مسابقات را با پیروزی به پایان برسانند در ابتدای بازی توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتند و در دقیقه 41 بازی توسط ایوب والی از روی نقطه پنالتی دروازه پیکان را باز کردند.

بازیکنان پیکان نیمه دوم را در حالی آغاز کردند که حملات پر تعدادی به روی دروازه سرخپوشان انجام دادند و سرانجام در دقیقه 67 بازی توسط مهدی شیری دروازه فولادی خوزستان را باز کردند.
در ادامه دو تیم بازی آرامی ارائه دادند و بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت تا این که در دقیقه 90 بازی داور یک موقعیت پنالتی به سود پیکان گرفت که مورد اعتراض شدید فولادی ها قرار گرفت.

کادر فنی تیم فولاد خوزستان پس از این که داور یک ضربه پنالتی به سود پیکان گرفت تیم خود را از زمین خارج کرده و مانع ادامه بازی شدند.

سرانجام پس از توقف 5 دقیقه ای بازی مهدی شیری هافبک پیکان برای بار دوم از روی نقطه پنالتی دروازه مرادیان را باز کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست در این بازی با 35 امتیاز در رده دهم باقی ماند همچنین تیم پیکان با کسب 44 امتیاز رده ششم را به خود اختصاص داد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار