اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش دمای هوای استان در روزهای آینده و افزایش 3 تا 4 درجه‌ای دما خبر داد
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش دمای هوای استان در روزهای آینده و افزایش 3 تا 4 درجه‌ای دما خبر داد.  

کوروش بهادری اظهار کرد: به علت ناپایداری‌های جوی تا روز دوشنبه به صورت موقت و جزئی بارش‌های رگباری و پراکنده را در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان شاهد خواهیم بود که همراه با این بارش‌ها رعد و برق و تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین تا روز دوشنبه انتظار تندبادهای لحظه‌ای در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان و به تبع وقوع پدیده گرد و خاک با منشاء کانون‌های داخلی را داریم که البته این گرد و خاک بیشتر مناطق جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روز گذشته به علت وقوع پدیده گرد و خاک، دید افقی در اهواز برای ساعتی به 700 متر رسید و سرعت باد نیز 65 کیلومتر بر ساعت بود. این گرد و خاک ناشی از فعال شدن کانون‌های داخلی بود. روز گذشته علاوه بر اهواز شهرهای خرمشهر، آبادان، شادگان و هندیجان نیز شاهد وقوع این پدیده بودند.

بهادری با اشاره به روند افزایش دمای هوای خوزستان در روزهای آینده بیان کرد: از امروز شاهد افزایش دما بودیم که این روند افزایشی تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت و ممکن است دمای هوا در استان 3 تا 4 درجه افزایش یابد.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 40 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 15 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 18 تا 39 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار