شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
نوشتاری از محسن بهاروند
وجود امنیت هدیه ای بزرگ است که تنها در زمان نا امنی ادمی به اهمیت آن پی می برد همانطور که بیمار در زمان بیماری به وجود سلامت و اهمیت آن واقف خواهد شد.
محسن بهاروند

 وجود امنیت هدیه ای بزرگ است که تنها در زمان نا امنی ادمی به اهمیت آن پی می برد همانطور که بیمار در زمان بیماری به وجود سلامت و اهمیت آن واقف خواهد شد.

ایران اسلامی به دلیل جایگاه و موقعیت استراتژیکش همواره مطمع بسیاری از کشورهای زیاده خواه و استکبار جهانی بوده و هست و چون حاکمیت جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهیهای آنان ایستادگی کرده مورد تعرض و دشمنی آنان قرار گرفته است.

از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون گروهها و گروهکهای معاند زیادی توسط استکبار به راه افتاده تا امنیت و آرامش جامعه ما را نشانه روند و نمونه بارز آن گروهکهای منافقین، کومله ، دموکرات، خلق عرب و... می باشد که همواره با حرکتهای غیر انسانی خود موجبات سلب آسایش جامعه را به همراه داشته اند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) برای حفظ آرامش جامعه و نیز تامین امنیت پایدار همواره نقشی غیر قابل انکار داشته اند و با تلاش و رشادتهای خود اجازه ظهور و بروز هیچگونه نا امنی به دشمنان نداده اند.

اگر به کشورهای اطراف نگاهی گذرا داشته باشیم خواهیم دید که در اغلب این کشورها یا نا امنی بالاست و یا احساس نا امنی به دلیل نبود تمرکز دستگاههای امنیتیشان گریبنگیرشان شده است. وجود صدها کیلومتر مرز آبی و خاکی با کشورهائی که اغلب دچار نا امنیهای بسیار بوده و یا تروریبستهای زیادی را در خود جای داده اند کار امنیت در درون کشورمان را بسیار سنگین کرده است.

از دیگر سو سربازان گمنام امام زمان(عج) برای حفظ امنیت جامعه و نیز حفظ آرامش مطلوب در عین گمنامی با مجاهدتهای بسیار و نیز زمانی که جامعه در آرامش شب قرار دارد با پاسبانی و مراقبت اجازه عرض اندام به هیچ بدخواهی نخواهند داد تا مردم در امنیت کامل شب را به روز برسانند.

بزرگی و اهمیت کار این عزیزان زمانی بر ما مشخص می شود که بدانیم در طول سال با چه گروههائی مبارزه کرده اند و چه مهمات و مواد جنگی از آنان کشف کرده اند اما برای بر هم نخوردن تمرکز جامعه هیچگاه این رشادتها را عیان نکرده اند.

سربازانی که جز خدمت به خلق الله چیز دیگری برایشان مد نظر نیست و سربازانی که جز توسل به ائمه اطهار(ع) از کسی کمک نمی گیرند و سربازانی که در عین بزرگی هیچگاه نامی از آنها نیست شایسته تقدیر هستند.

اکنون که در هفته ای قرار گرفته ایم که به نام سربازان گمنام امام زمان( عج ) نامگذاری شده است ضرورت دارد تا با با ذکری از این عزیزان یادی کنیم از تمامی شهیدانی که در این راه و برای آرامش جامعه ما خون خود را نثار کردند.

عزیزانی که برای آسایش و آرامش ما سختیها را به جان خریدند تا امثال ریگی و دیگر سردمداران نفاق و ترور و فتنه را خفه کرده و در جای خودشان بنشانند تا هیچگاه جامعه ما دچار وحشت و اضطراب نشود.

سربازانی که مفتخر به سربازی امام زمان(عج) هستند همه وجود خود را وقف نظامی کرده اند که در مسیر تحقق اهداف ولی عصر (عج) قرار گرفته است تا پرچم آن را به دست صاحب اصلیش برسانند.

اکنون که 39 سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد به لطف تلاشهای این سربازان فدا کار روز به روز امنیت در مرز و بوم کشورمان و به ویژه استان شهید پرور و ولائی خوزستان بیشتر و بیشتر می شود.

آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بهانه ای شد تا ضمن تقدیر از این عزیزان خداقوتی به آنان گفته باشیم و اذعان کنیم که ما مردم به وجود شما مفتخریم و قدر تلاشهای شبانه روزیتان را می د انیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار