بدون شک گذشتن از مال و وقت خود، برای بسیاری از مردم کار آسانی نیست، خصوصاً زمانی که به مرحله‌ی ایثار برسد، چرا که حبّ آن تقریباً در همه‌ی دل هاست. احسان و نیکوکاری، به جهت برانگیختن احساس خوش و لذت روحانی.... "> اقدام درخور تقدیر یک آرایشگاه
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

بدون شک گذشتن از مال و وقت خود، برای بسیاری از مردم کار آسانی نیست، خصوصاً زمانی که به مرحله‌ی ایثار برسد، چرا که حبّ آن تقریباً در همه‌ی دل هاست. احسان و نیکوکاری، به جهت برانگیختن احساس خوش و لذت روحانی....

تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن / به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی

اختصاصی شوشان: بدون شک گذشتن از مال و وقت خود، برای بسیاری از مردم کار آسانی نیست، خصوصاً زمانی که به مرحله‌ی ایثار برسد، چرا که حبّ آن تقریباً در همه‌ی دل هاست. احسان و نیکوکاری، به جهت برانگیختن احساس خوش و لذت روحانی، امری شایسته و ارزشی است که مورد اقبال و استقبال بیشتر مردم است. انسان طبیعی به طور فطری گرایش به زیبایی ها و تحسین دارد؛ از این رو کارهای شایسته که در شکل کامل آن صورت می گیرد و از لحاظ زیباشناختی روح لطیف آدمی را به صورت خود جلب و جذب می کند، مورد تحسین عموم مردمان قرار می گیرد. احسان و کمک به نیازمندان، موجب ایجاد آرامش و در نتیجه برقراری امنیت در اجتماع می شود و در نهایت جامعه به تعادل، توازن و رشد و پیشرفت دست می یابد.تحقیقات ثابت کرده انفاق به نیازمندان به ایجاد حس شادمانی و افزایش انرژی روحی و تقویت حس اعتماد به نفس در انسان می انجامد. اما موضوع سخن ما مربوط می شود به اقدامات خیرخواهانه و انسان دوستانه یکی از آرایشگران جوان اهوازی. فرامرز مهدوی آرایشگر ماهر اهوازی که اتفاقن در رشته خود توانسته به موفقیت هایی از جمله مدرس کمپانی آکادمی کوتاهی مو هیرگالریا در کالیفرنیا و اتریش و تنها مدرس مرد در ایران در کشورهای دیگر دست یابد به اتفاق همکاران خود احسان انصاری و نسیم امین فرد در سالن آرایش «فِردسالن» واقع در کیانپارس هفته گذشته با حضور در موسسه خیریه صالحین اهواز (خانه سالمندان) روز تعطیل خود را صرف آرایش و اصلاح مو سالمندان ساکن در این موسسه می کنند.

مهدوی در توضیح این اقدام خیرخواهانه خود به ذره بین می گوید: حضور ما در خانه سالمندان و اصلاح موی سر این عزیزان باعث ارتقای روحیه آنان و احساس شادمانی برای بنده و همکاران شد. این آرایشگر 33 ساله اهوازی ادامه می دهد : در این روز توانستیم موی سر حدود30 نفر از سالمندان را مرتب و کوتاه کنیم.

مهدوی گفت که قصد دارد به مناسبت ولادت امیرالمومنان حضرت علی (ع) با حضور در میان بیمارستان شفا یک روز درآمدآرایشگاه خود را صرف هزینه معالجه کودکان سرطانی اهواز کنند. مهدوی هدف این امور را سهیم بودن در کار خیر و تاثیر مثبت نیکوکاری در روحیه خودشان می دانند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار