شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
رییس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خوزستان گفت: با وجود همه مشکلات ، در انتخابات شوراهای شهرو روستا وارد می شویم و معتقدیم بسیاری از کاندیداهایی که حضور دارند می‌توانند به‌عنوان کاندیدا و نماینده اصلاح‌طلب در لیست معرفی شوند.

مهدی قمشی دوشنبه در نشست خبری ستاد انتخابات روحانی در خوزستان با بیان این که شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان متشکل از نمایندگان 22 حزب و 10 نفر افراد حقیقی است، توضیح داد: این شورای 32 نفره تصمیمات انتخابات پیش‌رو را در 2 بخش ستاد انتخاباتی روحانی و شورای شهر دنبال می‌کند.

وی با اشاره به تهیه لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان، گفت: کمیته‌ای برای این کار مشخص شده تا کاندیداهایی که از مشخصات اصلاح‌طلبی برخوردار هستند را بررسی کند و در قالب لیستی نهایی در اختیار مردم قرار دهند. 

وی بیان کرد: تاکنون لیستی بسته نشده است اما امیدواریم تا چند روز آینده آماده ‌شود و بتوانیم آن را در اختیار مردم قرار دهیم. 

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی در خوزستان و مسایلی چون احداث سد گتوند و خشک شدن هورالعظیم گفت: ابتدا باید ببینیم مشکلات از چه زمانی آغاز شده و کدام دولت دربیشتر شدن آن تاثیر گذار بوده است . 
برچسب ها: اصلاح‌ طلبان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار