اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
بسمه تعالی

هيجدهم ارديبهشت ماه سال جاری در تقويم آبادانی های سرفراز و خرمشهری های غيور روزی ماندگار و تاريخی خواهد بود .

بالاخره پس از سالها انتظار يكی از مهمترين مطالبات مردم محروم اين دو شهر به تحقق پيوست .

(( افتتاح گيت ها )) و استقرا گمرك در مبادی خروجي اين دو شهر عملياتي شد.

چنانكه پس از ١٣ سال از نامگذاری اين دو شهر به نام منطقه آزاد اروند ، امروز به معنای واقعی می توان نتايج مثبت و موثر در آبادانی و توسعه اين دوشهر را احساس نمود و از این پس می توان به اين باور رسيد كه در یک منطقه آزاد تجاری و صنعتی و تحت قوانين مناطق آزاد زندگی كرد.

اين اقدام سترگ را بايد مديون بزرگانی دانست كه خود را مديون مردمان شريف و نجيب اين دو شهر می دانند.

بی شک در راس اين بزرگان جناب دكتر حسن روحانی رياست محترم جمهور و هيئت محترم وزيران و جناب آقای مهندس تركان دانست كه پر واضح است در قدر شناسی از اين مردم تاريخ ساز طی دوره چهار ساله اين اولين اقدام نبوده است .

دولت تدبير و اميد در راستای اهميت و توجه ويژه به اين دو شهر قهرمان در اين مدت دو اقدام موثر و توسعه گرانه داشته است.

اولین اقدام دولت تدبیر و امید گسترش محدوده منطقه آزاد اروند و تسری آن به كل دو شهر آبادان و خرمشهر طی اولين سفر رئيس جمهور به استان خوزستان و شهرستان های آبادان و خرمشهر بود.

دومین اقدام مؤثر نیز افتتاح گيت ها و استقرار گمرگ در مبادی خروجی اين دوشهر و عملياتی كردن منطقه آزاد اروند به معنای واقعی طی روزهای آخر دولت یازدهم می باشد.

اين مهم ميسر نگرديد مگر با نقش آفرينی بسيار عالی مسئولان دلسوز استان و محلی همچون استاندار محترم دكتر شريعتي ، مدير عامل محترم سازمان منطقه آزاد اروند جناب آقای مهندس زمان ، قائم مقام زحمتكش این سازمان جناب آقای عبدالله كعبی ، فرمانداران ويژه ،محترم و تلاشگر آبادان و خرمشهر دكتر شهبازی و دكتر حياتی ، ائمه محترم جمعه شهرستان های آبادان و خرمشهر ، نمايندگان محترم مردم شريف آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنين معاونين محترم این سازمان آقايان معتمدی ، موسوی و مسئول محترم روابط عمومی  جناب آقای عچرش و تمامی عزيزانی كه هميشه دغدغه توسعه اين دو شهر تاريخ ساز را داشته اند.

حزب اعتدال و توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر از تمامی دولتمردان جمهوری اسلامی و در راس آنها رياست محترم  جمهور جناب دكتر حسن روحانی كه در تحقق اين خواسته به حق مردم نجيب و شريف آبادان و خرمشهر که در ارايه اين خدمت جاودانه نقشی ماندگار داشتند ، تقدير و تمجيد ويژه دارد و موفقيت روز افزون در استمرار اين خدمت را از حضرت دوست خواهان است .

حزب اعتدال و توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر
1396/02/18
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار