اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
غلامعلی رجایی در اهواز : جریان اصولگرایی تا ابد به مردم ایران بدهکار است / عده ای می خواهند اخلاق، خردگرایی و عقلانیت را دوباره از بین ببرند
جریان اصولگرایی تا ابد به مردم بدهکار ایران است چون احمدی نژاد 8 سال که نه، بیش از 40 سال کشور را به عقب راند.
شوشان: غلامعلی رجایی در همایش حامیان روحانی که از سوی حزب اعتدال و توسعه استان برگزار شد ، با هشدار نسبت به عده ای که خواهان واپسگرایی در کشور هستند، اظهار کرد: نیامده ام که بگویم به چه کسی رأی بدهید؛ آمده ام بگویم اتفاقی در حال رخ دادن است که باید مانع به وقوع پیوستن آن شوید. عده ای می خواهند اخلاق، خردگرایی و عقلانیت را دوباره از بین ببرند و وضعیت گذشته را برگردانند و قصد دارند تا قدرت را به طیفی بسپارند که آبرو و وجهه ایران را در دنیا از بین برد ولی مطمئنم که جشن پیروزی روحانی را در اهواز خواهیم گرفت.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی معتقد بود که مردم برای تحقق برنامه های دولت یازدهم، باید به این دولت فرصت دوباره بدهند لذا باید مردم را با آگاهی به پای صندوق های رای کشاند.

مشاور ارشد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با مقایسه دولت های اصلاح طلب و اصول گرای ایران، بیان کرد: هنگامی که صحبت از پاک دستی دولت ها می شود، باید گفت تا سده های آتی هم دیگر دولتی به پاک دستی خاتمی نمی رسد. احمدی نژاد می گفت 100 کشور از ما الگو می گیرند ولی هیچ گاه نام این کشورها بیان نشد. آغاز دولت وی دلار 900 تومان بود  ولی پایان دولت اش قیمت دلار به 3 هزار و 600 تومان رسید. در دولت وی پول مبادلات ایران با چمدان ها جابجا می شد ولی دولت تدبیر و امید، با برجام توافق مبادلات بانکی آزاد شد و 12 میلیارد دلار پول به ایران برگردانده شد؛ به گفته ولایتی سایه جنگ را از کشور برداشت و در نهایت ۶ کشور جهان انرژی هسته‌ای ایران به رسمیت شناختند.

جریان اصولگرایی تا ابد به مردم ایران بدهکار است

رجایی ادامه داد: جریان اصولگرایی تا ابد به مردم بدهکار ایران است چون احمدی نژاد 8 سال که نه، بیش از 40 سال کشور را به عقب راند. با شعار نمی شود کشور را مدیریت کرد. امروز مردم با کمترین هزینه تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفته اند و در گندم به خودکفایی رسیده ایم ولی مسکن مهر نه تنها اقتصاد کشور، بلکه مسکن ایران را نابود کرد. این طرح نادرست بیش از 200 میلیارد تومان بدهی روی دوش کشور گذاشت و به گفته لاریجانی 17 هزار واحد مسکن در این طرح هست که کسی متقاضی ندارد.

وی یادآور شد: دولت دهم با استخدام های بی رویه کاری کرد که در برخی نهادها و سازمان ها تا 16 سال آینده نمی توان کسی را استخدام کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دولت گذشته گفت دولت پیشین خزانه را خالی کرده و برده است و در وزارت ارشاد نه تنها اعتباری نیست، که 180 میلیارد بدهی بر دوش اش گذاشته شده است و به گفته جهانگیری دولت پیش دو چاه مسکن مهر و یارانه را به وجود آورد که هرگز پر شدنی نیست.

مشاور ارشد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با انتقاد از بازیچه قرار دادن مقدسات توسط عده ای، عنوان کرد: اگر بناست با امریکا بد باشیم، چرا به فرموده امام که گفته بودند "با روسیه بد باشید" عمل نمی کنیم و با روس ها مراوده داریم. چرا نماینده پوتین باید به مشهد مقدس اعزام شود و به تولیت آستان قدس(رییسی) هدیه بدهد. امام رضا نه تنها سلطان ایران، که سلطان جهان است ولی نباید به این بهانه، مقدسات اسلام را به بازی گرفت. تولیتی در آستان قدس رضوی بود که حتا یک بار هم با خانه های مردم عکس نگرفت و خودروهای خود را با عکس به شهرستان ها نفرستاد.

وی آرای خاموش را نه تنها رقیب روحانی دانست و گفت: روحانی تنها یک رقیب دارد و آن هم آرای خاموش و خاکستری است که با افتخار می گویند مهری در شناسنامه ام نخورده است. این چند میلیون رای خاکستری بودند که احمدی نژادی را که قطعنامه ها را کاغذپاره می خواند روی کار آورد. اگر آرای خاموش مشارکت می کردند، احمدی نژاد با 17 و نیم میلیون رأی رییس جمهور ایران نمی شد. نه تنها باید رأی های خاکستری را مدیریت کرد، بلکه روحانی باید با آرای کهکشانی پیروز شود.

رجایی با تاکید بر این که هر ایرانی امروز باید یک ستاد باشد، بیان کرد: اگر آرای خاموش را به پای صندوق نیاوریم، انتخابات را به دور دوم کشانده و نقشه بعدی خود را پیاده می کنند. باید مردم را آگاه کرد و اجازه نداد انتخابات به دور دوم کشیده شود. مطمئنم که مردم اهواز بیشترین رای را به دکتر روحانی خواهند داد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار