اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۶
آبادان - شوشان ؛ روسای بیمارستان‌ها، نماینده استاندار و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بصره عراق، روز سه شنبه به منظور رونق صنعت گردشگری سلامت، از امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بازدید کرد
شوشان ؛ به گزارش ایرنا معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان هدف بازدید هیات عراقی از زیرساخت های بخش سلامت آبادان و خرمشهر را برنامه ریزی برای افزایش همکاری دوجانبه و رونق توریسم سلامت در منطقه عنوان کرد و افزود:هیات عراقی در دو حوزه درمان و آموزش، امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان را بررسی و ارزیابی می‌کنند.
نوراله طاهری افزود:این هیات عراقی امروز، امکانات و ظرفیت های درمانی بیمارستان‌های زیر ‌پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان از جمله اتاق‌های عمل، بخش‌های ویژه، پزشکان متخصص و اعمال جراحی این منطقه را بررسی می‌کند.
وی اظهار داشت:این هیات همچین روز چهارشنبه در خصوص بخش های آموزش و تبادل استاد و دانشجو و امکانات آموزشی با مسئولان دانشکده پزشکی آبادان بحث و تبادل نظر می کند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:امیدواریم در پایان سفر هیات عراقی به منطقه آزاد اروند تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های مختلف سلامت با هیات عراقی امضا شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار