اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵



سارا ممبینی

بي شك ٢٩ ارديبهشت ماه 96 به روزي ماندگار در تاريخ سياسي ايران بـَـدَل مي شود. روزي كه " فرزندان ایران" ما را به خاطر مشارکت در این روز تحسين مي كنند، چون می دانند كه به خاطر امنيت ، سلامت و آزادي آنها بود كه در خانه ننشستيم و از حق شهروندي و قانوني خود برای رای به تفكري كه بسترساز توسعه و پيشرفت در كشوري است كه آينده آنان را مي سازد، استفاده کردیم.

 از امروز ، از این ساعت و از این لحظه شمارش معکوس آغاز شده است. شمارشی برای تعیین تکلیف آینده سرزمینمان. شمارش معکوس برای رای به ادامه گفتمان آزادی ، امنیت، آرامش و پیشرفت در کشور. شمارش معکوس برای شکفته ماندن گل هایی به رنگ سبز و بنفش که بوی یک زندگی سرشار از تدبیر و امید می دهد.

در روز ٢٩ اردیبهشت ماه ثابت مي كنيم كه دستهاي ما تواناست و قادر است رئيس جمهوري براي سربلندی ایران انتخاب کند. به روحانی رای می دهیم تا راهی که در حال رسیدن به سر منزل مقصود است ، تا انتها طی شود. به روحانی رای می دهیم تا تورمی که با تلاش تیم اقتصادی تدبیر و امیدش تک رقمی شده، باز هم تک رقمی و کنترل شده بماند، تا تنش زدایی در سیاست خارجی ادامه یابد و برجام به اهداف کامل مورد نظر خود برسد، تا اقتصاد تولید محور ادامه پیدا کند و در نتیجه آن اشتغال ایجاد شود، تا حق شهروندی محترم شمرده شود ، حقوق مناطق روستایی و محروم ادا شود و عقلانیت در جامعه گسترش پیدا کند و تا ایران بر پایه سیاستی که اساس آن تعامل است و نه تقابل ،همچنان و همانند چهار سال گذشته ،سرش را در میان جهانیان بالا نگه دارد.

در روز 29 اردیبهشت ماه در کنار روحانی می ایستیم تا به رئیس جمهورمان بگويم كه در فراز و نشيب هاي راه سختی كه برگزيده اي همراهت هستیم. می دانیم که دومین پیروزی نیز نزدیک است و به اندازه ی یک پلک بر هم نهادنی دیگر فرا می رسد .

فقط کافی است دست تدبیر و امید را در دست هایمان بگیریم و با تکیه بر استواری اش برخیزیم. ما صدای پیروزی را می شنویم. ما صدای پیروزی را دیروز بعد از ظهر همراه با صدای مردمی شنیدیم که در گرمای اهواز فریاد زدند " روحانی هوایـــت را داریم " و این صدا آنقدر بلند و رسا بود که گویی از حنجره ایـــــــران بر می خاست.....ایرانی به عظمت یک ملت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار