اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
/همه بیایید/
استاندار خوزستان با دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بالاترین ضریب امنیت را برای کشور ایجاد می‌کند و به این علت همه مردم ایران و به‌خصوص مردم خوزستان را که واجد شرایط هستند، به حضور در انتخابات دعوت می‌کنم

دکتر غلام‌رضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با بیان اینکه حضور در انتخابات دخالت در تعیین سرنوشت کشور است، اظهار کرد: هر شخصی که می‌خواهد سرنوشت کشورش را برای چهار سال آینده رقم بزند باید در انتخابات ریاست جمهوری و هر فردی که به‌دنبال تعیین سرنوشت شهر خود است، باید در انتخابات شورای شهر و روستا حضور پیدا کند و رأی دهد.

 

وی افزود: هرچه حاضرین در انتخابات بیشتر باشند، استحکام رابطه دولت - ملت و مردم - حکومت بیشتر می‌شود و به تبع این مسأله در هر کشوری که رابطه بین دولت و ملت در آن نزدیک‌تر و گرم‌تر باشد، ثبات آن کشور بیشتر و دارای امنیتی پایدار خواهد بود.

 

شریعتی تصریح کرد: هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد ثبات کشور بیشتر است. وقتی مردم در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند، کشور آن‌ها در مقایسه با کشورهای استکباری از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ زیرا پیامی برای آن کشورها است که دولت و حکومت ما برگرفته از رأی مردم است.

 

وی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات بالاترین ضریب امنیت را برای کشور ایجاد می‌کند و به این علت همه مردم ایران و به‌خصوص مردم خوزستان را که واجد شرایط هستند، به حضور در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه دعوت می‌کنم. مردم استان را به حضور فعال در انتخابات دعوت می‌کنیم تا از ساعات ابتدایی صبح 29 اردیبهشت‌ماه در انتخابات شرکت کنند.

 

استاندار خوزستان اظهار کرد: پیامی که از حضور فعال و پرشور ملت ایران در انتخابات و پای صندوق‌های رای به جهان ساطع می‌شود، حاکی از ثبات و امنیت پایدار و بیانگر مردم‌سالاری دینی در کشور است، نه نظامی‌گری و این مسأله همیشه در ایران به همین شکل بوده است.

 

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت بیانگر آن است که هم تعیین سرنوشت خودمان به دست خودمان است و هم اینکه توانسته‌ایم به‌طور جدی در تعیین سرنوشت خود و کشور دخالت کنیم.    

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار