اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
روز درخشش مردم؛
آبادان - شوشان ؛ امام جمعه آبادان با تشریح اهمیت حضور حماسی و مقتدر مردم ایران در انتخابات، گفت:این حضور، دشمن را مایوس می کند

شوشان ؛  حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه آبادان افزود:داشتن روحیه جهادی، تحول آفرینی، اعتقاد به گفتمان انقلاب و قانونگرایی از شاخص های مهمی است که مردم باید در انتخاب اصلح به آنها توجه کنند.
وی اظهار داشت:فارغ از نتیجه انتخابات به فرموده رهبر معظم انقلاب، پیروز و سربلند اصلی این عرصه مردم شریف و نجیب ایران هستند که با وجود سختی ها و مشقت ها به انقلاب و اهداف آن وفادار مانده اند.
امام جمعه آبادان گفت:مردم در روند انتخابات انضباط و نظم را رعایت کنند و به دور از هر گونه تنش یا حاشیه، با آرامش و فراغ خاطر به اصلح رای دهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش همچنین با تبیین اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت:باید افرادی با کفایت انتخاب شوند که بتوانند در اداره مطلوب شهر و روستا ایفای نقش کنند.
امام جمعه آبادان در بخش پایانی سخنانش همچنین با تجلیل از حضور پررنگ مردم آبادان در انتخابات امروز، افزود:باید دست این مردم را بوسید که در چنین شرایطی و با وجود هوای گرم برای ادای دین، پای صندوق های رای آمدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار