اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱
اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران شهرهای مختلف خوزستان آخرین وضعیت شمارش آرا و نسبت آراء نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم در استان را اعلام کردند.
 
 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، 29 اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در سه هزار و 720 شعبه اخذ رای در سطح استان برگزار شد.
 
آغاز شمارش آرا در برخی شعب از ساعت 24
 
با پایان مهلت قانونی رای‌گیری در ساعت 24 روز 29 اردیبهشت‌ماه، درب‌های شعب اخذ رای بسته و فرآیند اخذ رای متوقف شد. در اطلاعیه شماره ۳۷ ستاد انتخابات کشور خطاب به نمایندگان نامزدها اعلام شد که حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری در محل فرمانداری یا بخشداری و جلسات هیات اجرایی به‌منظور تجمیع نتایج آرا بلامانع است.
 
مشارکت 2 میلیون و 147 هزار خوزستانی در انتخابات 29 اردیبهشت 
 
شهاب رزمی رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان، به خبرنگار ایسنا گفت: از ساعت 24 شمارش آرا در بعضی از شعب اخذ رای که فرآیند رای‌گیری از تمام افراد حاضر در شعبه صورت گرفته بود، آغاز شده است.
 
وی تصریح کرد: ‌تا این لحظه مشارکت 2 میلیون و 147 هزار خوزستانی در انتخابات 29 اردیبهشت گزارش شده است.
 
توزیع آرا ‌در رامهرمز بین آقای روحانی و آقای رییسی به نسبت 50 - 50 است 
 
عبدالرضا احسانی‌نیا سرپرست فرمانداری رامهرمز در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان این‌که از حدود هشت درصد از صندوق‌های‌ اخذ رای ریاست جمهوری در شهرستان، تاکنون آرا ‌بین آقای روحانی و آقای رییسی به نسبت 50 -50 است ، گفت: احتمالا تا حدود ساعت 5 صبح شمارش آرای انتخابات ‌ریاست جمهوری در شهرستان رامهرمز به پایان می‌رسد ولی شمارش آرای انتخابات شوراهای شهر و روستا تا فردا ادامه خواهد داشت.
 
پیش‌بینی مشارکت 70 تا 80 درصدی شادگانی‌ها در انتخابات
 
احمد جعفری‌نسب فرماندار شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ‌اظهار کرد: در شادگان 105 هزار و 345 نفر واجد شرایط رای دادن بوده‌اند که بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه 70 تا 80 درصد از این رقم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره‌ شوراهای شهر و روستا مشارکت کرده‌اند.
 
شرکت 22 هزار هندیجانی در انتخابات 29 اردیبهشت 
 
کوروش مودت، سرپرست فرمانداری هندیجان به خبرنگار ایسنا، گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه نزدیک به 22 هزار تعرفه در شهرستان هندیجان مصرف شد.
 
اعلام نتیجه آرا ریاست جمهوری در مسجدسلیمان تا صبح
 
علیرضا گروئی، ‌فرماندار مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این‌که 71 درصد مردم شهرستان در انتخابات مشارکت داشتند، گفت: فرآیند شمارش آرا تا صبح به پایان خواهد رسید و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.
 
مردم دشت آزادگان در انتخابات مشارکت 80 درصدی داشتند
 
عبدالرضا سعیدی‌نیا، فرماندار دشت آزادگان به خبرنگار ایسنا، گفت: میزان مشارکت در انتخابات در شهرستان شادگان 80 درصد بوده است و از 66 هزار فرد واجد شرایط رای دادن در این شهرستان 54 هزار و 550 نفر در انتخابات مشارکت داشتند.
 
ادامه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در باوی تا صبح 
 
حیدر کاظمی، فرماندار باوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: پیش‌بینی می‌شود تا صبح امروز(شنبه) کار شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان باوی به طول بیانجامد و پس از آن شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز خواهد شد.
 
خوزستان در انتخابات کمبود تعرفه نداشت
 
دکتر علی‌حسین حسین‌زاده، رییس ستاد انتخابات خوزستان به خبرنگار ایسنا، گفت: ممکن است توزیع تعرفه در شعب مقداری با تاخیر انجام شده باشد، اما هیچ کمبودی در بحث تعرفه‌ها در استان خوزستان وجود نداشت و بر اساس پیش‌بینی‌ها، 10 درصد بیشتر از جمعیت واجد شرایط برای استان درخواست تعرفه کرده بودیم.
 
پایان شمارش آرا در آغاجاری تا هنگام اذان صبح
 
حمود عیدانی، فرماندار آغاجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این‌که 6 صندوق رای تاکنون در شهرستان آغاجری شمارش شده است، اظهار کرد:‌ پیش‌بینی می‌شود که شمارش آرا در آغاجاری تا هنگام اذان صبح به پایان برسد و نتیجه نهایی انتخابات در این شهرستان اعلام شود.
 
تاکنون 16 صندوق در حمیدیه شمارش شده‌اند
 
عاشور سواری‌پور، سرپرست فرمانداری حمیدیه بهدخبرنگار ایسنا، گفت: مجموع 42 صندوق اخذ رای ریاست جمهوری در شهرستان حمیدیه در انتخابات روز گذشته فعال و در نظر گرفته شده بود که تاکنون از 22 صندوق اخذ رای ریاست جمهوری در بخش مرکزی شهرستان کار شمارش 16 صندوق انجام شده است.
 
شمارش 18 هزار و 360 رای در شوشتر تاکنون
 
مصطفی سمالی، فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تعداد کل آراء شمارش شده تاکنون 18 هزار 360 رای است که از این میزان، 11 هزار و 304 رای به آقای روحانی و 6 هزار و 675 رای به آقای رییسی اختصاص دارد.
 
اتمام شمارش آراء انتخابات ریاست‌جمهوی در هفتکل تا ساعت پنج صبح
 
اسحاق مرادی، فرماندار شهرستان هفتکل به خبرنگار ایسنا، گفت:‌ پیش‌بینی می‌شود تا حدود ساعت پنج دیگر شمارش آرای صندوق‌های ریاست جمهوری به پایان برسد. شمارش صندوق‌های انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز هنوز آغاز نشده است و پیش‌بینی می‌شود تا ساعت 10 صبح شنبه کار شمارش به طول بیانجامد.
 
پایان شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان تا ظهر شنبه
 
حبیب‌الله فضل‌الله‌پور، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد:‌ گفت: پیش‌بینی‌ می‌شود تا ظهر فردا کار شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان به پایان برسد.
 
شمارش هفت صندوق اخذ رای روستایی در شهرستان ماهشهر
 
منصور قمر، فرماندار ماهشهر با اشاره به شمارش آرای انتخابات در این شهرستان به خبرنگار ایسنا، گفت: تاکنون شمارش حدود هفت صندوق اخذ رای روستایی در شهرستان ماهشهر به اتمام رسیده است. کار شمارش آرا همچنان ادامه دارد.
 
شمارش آرای انتخابات در رامشیر تا صبح شنبه
 
فرماندار شهرستان رامشیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: ‌تا ساعتی دیگر نتیجه شمارش 90 درصد از آرای انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان مشخص می‌شود.
 
سعید فیوضی گفت: تا ساعت 6 صبح، نتیجه شمارش 90 درصد از آرای صندوق‌های ریاست‌جمهوری مشخص می‌شود.
 
90 صندوق از 113 صندوق اخذ رای در اندیکا شمارش شد
 
منوچهر ورناصری قندعلی، فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با بیان اینکه صندوق‌های اخذ رای به‌طور کامل هنوز تجمیع نشده‌اند، اظهار کرد: ‌از 113 صندوق رای تاکنون 90 صندوق شمارش شده‌‌اند و بقیه صندوق‌ها در حال شمارش هستند که عمده این صندوق‌ها از روستاها هستند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار