اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز با بیان اینکه تا زمانی که صحت آرا در ستاد انتخابات تأیید و تجمیع نشود هرگونه گمانه‌زنی، برآورد و جمع‌بندی درباره نتیجه آرا از صحت و امنیت به‌دور است، گفت: نتایج آراء شعب که از طریق ستاد انتخابات به‌صورت رسمی اعلام می‌شوند، صحت دارند و ملاک عمل هستند .
 
، دکتر نبی‌الله خون‌میرزایی با اشاره به شمارش آرای انتخابات، اظهار کرد: تنها نتایجی که از ستاد انتخابات به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد، ملاک عمل است و دیگر آرایی که پراکنده جمع‌آوری می‌شوند، از صحت و واقعیت به‌دور هستند .
 
وی ادامه داد: با دستور رحمانی‌فضلی وزیر کشور، کار شمارش آرا شروع شد و ازآنجایی‌که آرا به‌صورت تجمیعی در ستاد انتخابات شهرستان جمع‌بندی می‌شود، تا زمانی که صحت این آرا در ستاد انتخابات تأیید و تجمیع نشود هرگونه گمانه‌زنی و هرگونه برآورد و جمع‌بندی در ارتباط با نتیجه آرا از صحت و امنیت به‌دور است و نمی‌توان به آن استناد کرد .
 
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز ادامه داد: مرجع اعلام آرا ستاد انتخابات، فرمانداری شهرستان و ستاد انتخابات استانداری است و آمار و اطلاعاتی که سایت‌های مجازی منتشر می‌کنند، معلوم نیست به استناد چه اطلاعاتی است و از دقت بالایی برخوردار نیستند .
 
وی در پایان استقبال پیش‌بینی‌نشده مردم از انتخابات را چشمگیر خواند و گفت: این ازدحام پیش‌بینی‌نشده هم برای ما و هم هیات‌های مستقر در شعب کار را برای اخذ رأی دشوار کرد که با تلاش و همکاری عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات بدون مشکل خاصی به پایان رسید. 

برچسب ها: فرماندار اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار