اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
امروز باید دست های مان را در هم نگاه داشته و سازندگی استان را با کمک دولت برگزیده مان شروع کنیم.
شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خوزستان از مردم خوزستان در پیامی از حضور مردم خوزستان در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است: 

مردم شریف و حماسه آفرین خوزستان. مردان، زنان و جوانان غیوری که درس آزادگی و شرف، و گذشت و ایثار به همه مردم ایران دادید! یادگاران ایستادگی و مقاومت هشت ساله، در برابر متجاوزان و زورگویان و جنگ افروزان. درود و سلام بر شما. درود بر شما و بر استقامت و پایداری تان.

خوزستان یک بار دِین خود را به انقلاب ادا نموده بود. دوباره با رای سرنوشت ساز خود، به فرزند انقلاب، و فرزند اعتدال و سازندگی، فرزند خلف آیت الله هاشمی رفسنجانی و برادرِ مردِ صبور و امیدوار کشورمان، بزرگمرد اصلاحات "سید محمد خاتمی"، دینش را به انقلاب و کشور ادا نمود.
آفرین بر شما

مردم شریف خوزستان، با وجود کوهی از مشکلات، با وجود تشنگی کارونش، غبارهای کشنده اش، جوانان فراوان جویای کارش، و همه نامهربانی ها، سر بلند کرد و فریاد زد: اگر هوا نداریم، اگر نفس نداریم، ولی عزت داریم، ما مردمان سختی هاییم، ما عزت مان را، تاریخ مان را، رنگین کمان اقوام مهربان مان را، گوشه گوشه خاک مقدس و خونین مان را، به وعده های تحقیر آمیز و دروغ، هرگز نمی فروشیم.

مردم خوزستان با سینه های خسته فریادی زدند، که همه ایران شنید؛ "ما به آینده امید داریم" ما می خواهیم دست در دست دولت امید، آینده خودمان و فرزندان مان را بسازیم.  ما که هنوز خاطرات تلخ جنگ را از یاد نبرده ایم می خواهیم با دولت تدبیر، صلح و صفا، و زندگی مسالمت آمیز را در جهان گسترش دهیم.

مردم شریف و دوست داشتنی خوزستان! دست یکایک شما بوسیدنی است.

امروز ما با گذر پر افتخار و هوشمندانه از دو راهی بزرگ انتخابات، در آستانه پیمودن راه بزرگی قرار گرفته ایم! کار ما تمام نشده . امروز باید دست های مان را در هم نگاه داشته و سازندگی استان را با کمک دولت برگزیده مان شروع کنیم. ما لیاقت زندگی در بهشت این استان زرخیز را داریم. ما باید به دنیا ثابت کنیم خوزستان بهشت دنیاست. ما خوزستان را با کمک دولت برگزیده و دوست داشتنی مان، دولت امید و تدبیر " دکتر حسن روحانی" خواهیم ساخت.

ما به ایران خواهیم گفت بی نفس و بی هوا، پیشتاز ساختن کشور و استانی خواهیم بود که هنوز بوی شهیدان را می دهد.

درود بر عزم و پایداری
درود بر تعقل و امیدواری
درود بر استقامت و جانبازی
و درود و سلام بر "مردم شریف خوزستان"

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار