اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
فرماندار شوش با تاکید بر ایجاد واحدی در ادارات و دستگاه هی اجرایی این شهرستان در راستای پیگیری تحقق شعار امسال با عنوان 'اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال' گفت: فعالیت دستگاه های اجرایی در این زمینه رصد می شود.

رضا نجاتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام 'اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال' افزود: این موضوع به عنوان یکی از سر فصل های اساسی دستگاه های اجرایی در اولویت است.

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی واحدی به نام واحد پیگیری تولید و اشتغال در ادارات این شهرستان گفت:هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه تولید و اشتغال ضرورت دارد.

نجاتی همچنین بر ضرورت رعایت تکریم ارباب رجوع از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: این امر لازمه خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به انجام بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان شوش در زمینه ی تکریم ارباب رجوع گفت: تمام فعالیت های ادارات شهرستان در این زمینه رصد می شود. فرماندار شوش همچنین با تشریح آخرین وضعیت کارخانه قند این شهرستان گفت: عملیات بازسازی این کارخانه با تامین اعتبار لازم از سوی دولت در حال انجام است.

نجاتی راه اندازی کارخانه قند شمال خوزستان را در رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی جدید در زمینه کشت و تولید چغندرقند و نیز بخش صنعت و صنایع جانبی آن در منطقه شمال استان خوزستان مهم و اثر گذار دانست.

برچسب ها: تحقق شعار سال ، شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار