اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
 


جمعی از حامیان و هواداران حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب عصر سه شنبه جشن پیروزی کاندیدای خود را در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار کردند.
جشن حامیان و هواداران رئیس جمهوری منتخب در دزفول برگزار شد

 پیروزی دوباره حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری موجب شد تا جمعی از مردم دزفول به ویژه جوانان این شهرستان آئین جشنی برگزار کنند. در این آئین که با عنوان جشن سپاس برگزار شد هواداران و حامیان دکتر روحانی با سردادن شعار پیروزی مجدد حجت الاسلام حسن روحانی در این دوره از انتخابات را جشن گرفته و به شادمانی پرداختند.

حبیب اله آصفی معاون استاندار و فرماندار دزفول نیز ضمن حضور در این جشن در سخنان کوتاهی به تشریح عملکرد دولت دکتر روحانی در چهار سال گذشته در این شهرستان پرداخت و گفت: با تلاش صورت گرفته و تشویق سرمایه گذاران به فعالیت اقتصادی  در این شهرستان در سالهای اخیر شاهد بیشترین میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول بوده ایم.

وی با تبریک این پیروزی به مردم افزود:مردم بزرگ ایران اسلامی در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه بار دیگر به صحنه آمدند و حماسه ای ماندگار خلق کردند.

اسداله سرافراز از نیروهای اصلاح طلب نیز در سخنانی گفت: توصیه های مقام معظم رهبری فضایی سالم و قانونی را برای برگزاری انتخاباتی حماسی در روز 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور فراهم کرده و مشارکت حداکثری مردم حماسه ای ماندگار را در تاریخ ایران اسلامی رقم زد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار شد. 

دکتر روحانی در این انتخابات با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای و کسب بیش از 57 درصد آراء به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار