اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر هندیجان:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: از همه علاقه‌مندان به شعر و ادب دعوت می‌کنیم جهت عضویت در انجمن شعر و تکمیل کادر آن با مراجعه به اداره ارشاد ثبت‌نام کنند.

حسین پور دوست علی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: این اداره هرساله از همه علاقه‌مندان به شعر و ادب با انتشار فراخوانی در بین مردم بخصوص جوانان از آن‌ها جهت حضور رسمی در انجمن شعر دعوت به ثبت‌نام می‌کند.

وی افزود: برای تکمیل کادر انجمن شعر از علاقه‌مندان بخصوص جوانان آقا و خانم که قریحه شعر دارند دعوت می‌کنیم با مراجعه به این اداره در انجمن شعر ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان بیان کرد: شعر یکی از هنرهای تأثیرگذار در فرهنگ ما ایرانیان است که از دیرباز نیاکان ما به بهترین شکل در این عرصه فعالیت کرده و بزرگانی همچون حافظ و سعدی را تربیت‌کرده است.

وی گفت: با توجه به برگزاری کنگره ملی شعر خلیج‌فارس بیش از 5 دوره در هندیجان انجمن شعر این اداره از انجمن‌های فعال است لذا ما جهت جوان‌گرایی و فرصت دادن به جوانان و مردم خوش‌ذوق هندیجان هرساله از افراد جدید عضوگیری می‌کنیم.

پور دوستعلی عنوان کرد: اعضا جدیدی که ثبت‌نام می‌کنند برای آن‌ها تشکیل پرونده داده و در اداره نگهداری می‌کنیم اعضای فعال خدمات مناسب شرکت در دوره‌ها و کلاس‌ها نیز دریافت خواهند کرد.

وی افزود: مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام کپی شناسنامه، کارت ملی، قطعه عکس، پوشه و تکمیل فرم ثبت‌نام در انجمن که هنگام مراجعه به اداره ارشاد باید تکمیل کنند. صدور کارت انجمن و بیمه کردن هنرمندان نیز از مزایای آن خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان بیان کرد: در آستانه برگزاری چهارمین کنگره ملی شعر خلیج‌فارس بندر هندیجان هستیم که باید هر چه سریع‌تر انجمن جدید تشکیل و از جوانان برومند در امور همیاری بطلبیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار