شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار شوشان گفت: مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اکبری و امام جمعه شهرستان هندیجان و دیگر مسئولین،خانواده های شهداء فرهنگی،مدیران مدارس،رؤسای انجمنهای مدارس و معلمین منطقه برگزار گردید.

به گزارش شوشان، خسرو حیاتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در این مراسم از اجرای طرح های تحول وزارت آموزش وپرورش و سند تحول بنیادین و ابلاغ سیاست های مقام معظم رهبری،همچنین موفقیت های بدست آمده در سال گذشته و سال جاری را برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسن بهبهانی پورامام جمعه شهرستان هندیجان در این مراسم یاد و خاطره معلم شهید استاد مطهری را گرامی داشت و از تلاش دلسوزانه فرهنگیان تقدیر و تشکر نمود.

اکبری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان در این مراسم خاطر نشان کرد: شهرستان هندیجان یکی از شهرستان های موفق در زمینه مسائل آموزش و پرورش می باشد و کارنامه کنکور هندیجان بیانگر درجه علمی بالا می باشد که بسیار درخشان و قابل تقدیر است و از همه مسئولین شهرستان که همیشه پشتیبان آموزش و پرورش هستند قدردانی نمود.

در پایان مراسم از شش خانواده شهید فرهنگی و 13 معلم نمونه شهرستان و 1 معلم نمونه استانی تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که مدیر آموزش و پرورش به همراه امام جمعه،فرماندار،شهردار و دیگر مسئولین از خانواده شهدای فرهنگی،فرهنگیان بیمار و بازنشستگان و زنان فرهنگی سرپرست خانواده در ایام هفته معلم دیدن کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار