اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
در ادامه اعتراضات به انتخابات شورای شهر خرمشهر
شوشان : با گذشته حدود دو هفته از انتخابات و اعلام نتایج ، اعتراض به نتایج آن توسط برخی کاندیداها هنوزم ادامه دارد . 
 طی چند روز گذشته اخبار سراسر کشور حاکی از آن بود که آرای چند شهر پس از اعلام رسمی نتایج دستخوش تغیرر یا بازشماری قرار گرفته است . بوشهر ، ساری و اهواز از جمله شهرهایی بودند که بعلت تشکیک در نتایج و پی گیری های دستگاههای ذیربط به بازشماری آرا پرداختن و حاصل آن هم تغییرات در نتایج بود . این در حالی ست که صحت انتخابات شادگان و دارخوین امروز تایید شد .

در ادامه این روند دیروز هم خبر رسید که قرار است تعدادی از صندوق های آبادان  بازشماری شوند تا نتیجه ی واقعی و حقیقی این بار از دل صندوق ها خارج شود نه از صورتجلسه های ناظرین صندوق ها .

در همین راستا  تعدادی از کاندیداهای خرمشهر هم در مدت تعیین شده نسبت به نتایج اعتراض کردند ولی با گذشت حدود دو هفته گویا هنوز پاسخ قانع کننده ای از هییت رسیدگی به تخلفات دریافت نکرده اند . طبق اطلاع شوشان تعدادی از معترضین در ادامه روند پی گیری های اعتراضات خود به استانداری رجوع کرده و ضمن ارایه دلایل خود بر موضع خود پافشاری کرده اند . 

 به نحوی که امروز خبر رسیده دامنه پی گیری ها به تهران هم رسیده و مسولینی در تهران ضمن دریافت اعتراضات ، قولهای همکاری  در این باره به مراجعه کنندگان داده اند . 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار