شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در سال 2016 توليدات علمی اعضای هیات‌علمی دانشگاه در پایگاه ( Web Of Science ) نسبت به سال قبل از آن 23 و نیم درصد افزایش‌ یافته است.
دکتر شهناز خادمی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 2016 میزان تولیدات علمی اعضای هیات‌علمی دانشگاه در این پایگاه 435 مدرک بوده که نسبت به سال 2015 با 352 مدرک رشد قابل‌توجهی داشته است.

وی افزود: همچنین در سال 2016 تعداد سه مقاله پر استناد ( Highly cited paper ) از اعضای هیات‌علمی دانشکده‌های کشاورزی و علوم دانشگاه شهید چمران در این پایگاه ثبت شد.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: گزارشی که اخیرا در واحد علم‌سنجی مستقر در کتابخانه مرکزی از میزان تولیدات علمی اعضای هیات‌علمی دانشگاه شهید چمران تهیه شده، نمایانگر میزان رشد 23.5 درصدی تولیدات علمی در سال 2016 نسبت به سال 2015 در این پایگاه است.

خادمی تاکید کرد: مقالات پراستناد در زمره مقالات یک درصد برتر در حوزه موضوعی خود قرار دارند. یکی از اصلی‌ترين معيارها جهت تعيين جايگاه علمی دانشگاه‌ها، ميزان مشارکت آن‌ها در توليد علم در پایگاه‌های اطلاعاتی استنادی معتبر مانند ( Web Of science ) است و این موضوع به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.

ایسنا/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار