اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: مردم عزیز و شریف ایران اسلامی بارأی بالای خود خواستار مبارزه با فساد در ادارات دولتی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در جمع مردم هندیجان در مسجد جامع اظهار داشت: مردم ایران در انتخابات با حضور معنادار خود بار دیگر حماسه‌ای تاریخ‌ساز آفریده و قلب همه دلسوزان نظام را خشنود کردند.

وی افزود: مردم عزیز ایران بار دیگر با رهبر معظم انقلاب بیعت و از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی دفاع و ثابت شد ملت مسلمان و غیرتمند ایران هیچ توجهی به یاوه‌گویی‌های مستکبران شرق و غرب ندارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: حضور باشکوه و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی بار سنگینی بر دوش دولت‌مردان گذاشته است و همه مسئولان باید خدمت گذار مردم شریف و نجیب ایران باشند.

وی گفت: حضور همیشگی مردم در عرصه‌های ملی و اجتماعی بخصوص انتخابات تجدید بیعت با امام و امامت است لذا باید دولت تمام توان خود را برای خدمت به این مردم سرافراز به کار گیرد.

ساری اصل عنوان کرد: رئیس‌جمهور منتخب در ایام تبلیغات وعده‌هایی را به مردم ازجمله معیشت داده است لذا هر مسئولی که وعده می‌دهد و بعد مردم به همین وعده‌ها رأی می‌دهند لازم است به همه آن‌ها عمل کرده و معیشت مردم را درست کنند.

وی افزود: امروز مردم گرفتار بیکاری, معیشت نامناسب، تورم، کالاهای بی‌کیفیت خارجی، واردات بیش‌ازاندازه و از بین رفتن تولید داخلی، گرفتاری‌های سازمان‌های اداری و دولتی، فساد، بی‌بندوباری در ادارات که بخشی از مشکلات است و دولت جدید باید به آن‌ها رسیدگی کند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: اولین واصلی‌ترین پیروز انتخابات مردم غیرتمند ایران هستند همه‌چیز متعلق به ملت بوده و از اول این انقلاب تاکنون و تا آخر متعلق به مردم است و هیچ‌کس حق ندارد رأی مردم را به نام خود ضبط کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار