اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
روزنامه شرق در گزارش اصلی خود با عنوان «ضيافت سعد‌آباد» نوشت: «روحاني در اولين گفت‌وگوي خود با مردم در تلويزيون از حمايت‌هاي سيدمحمد خاتمي و اسحاق جهانگيري تشکر کرد.
پشت پرده تحریم قطر/ پيش‌نمازي ناطق در افطاري روحاني

حالا در اولين افطاري بعد از پيروزي روحاني، بار ديگر از آنها که ياري‌اش کردند در ضيافتي دعوت کرد تا نشان دهد اين حلقه را حفظ خواهد کرد و اگر روزگاري نه چندان دور، همين حلقه پشت هاشمي‌رفسنجاني به نماز مي‌ايستاد، حالا پشت سر ناطق نماز مي‌خواند؛ مردي از جنس اصولگرايي سنتي که مدت‌هاست سفره‌اش را از هم‌قطارانش جدا کرده و به طيف رقيب ساليان دور خود پيوسته.

در ضمن براي آنکه فعاليت‌هاي سياسي او شائبه نداشته باشد در همان اثناي انتخابات از رياست دفتر بازرسي مقام معظم رهبري استعفا داد.او که در اين انتخابات از حسن روحاني حمايت کرد، حالا در اولين افطاري خصوصي با رئيس‌جمهور منتخب در کنار چهره‌هايي مانند رئيس دولت اصلاحات و اسحاق جهانگيري قرار گرفته است تا احتمالا بار ديگر به عرصه سياست‌ورزي بازگردد.

آخرين‌باري که در عرصه حاضر شده بود، آمده بود تا نيروهاي اصولگرايي را براي انتخابات سال ٨٤ با عنوان شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب جمع کند، شکاف‌ها که زياد شد، او هم قهر کرد و روانه نور شد.

در جريان انتخابات رياست‌جمهوري دوزادهم هم اگرچه به دليل مسئوليتش ورود مستقيم به فعاليت‌هاي انتخاباتي نداشت، اما به گفته عباسعلي منصوري آراني، اعضاي ستاد اصولگرايان معتدل در انتخابات رياست‌جمهوري را نزديکان به تفکر ناطق‌نوري و علي لاريجاني تشکيل مي‌دادند.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار