اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طی جلسه عصر امروز با استاندار اسپانسر تیم استقلال مشخص شد اما این اسپانسر درخواست دارد که نامش مخفی بماند.

افشین حیدری پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه بعد از واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم وضعیت اسپانسر باشگاه استقلال خوزستان مشخص شد و این تیم از روز شنبه به کار خود ادامه می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که بعد از تعیین اسپانسر تیم قطعا برای فصل آینده از نظر هزینه‌ها و شرکت در مسابقات مشکلی نداریم افزود: اسپانسر تیم استقلال خوزستان یکی از شرکت های فعال در استان است که تمایلی ندارد اسمش در رسانه ها درج شود و سعی دارد به صورت پنهان به حمایت مالی خود ادامه دهد.

وی در خصوص جذب بازیکن توسط این تیم برای عقب نماندن از سایر رقبا گفت: بعد از حضور عبدالله ویسی در سمت سرمربی، بهمن روشنایی به عنوان سرپرست تیم مشخص شد و این دو نفر از روز شنبه هفته آینده کار جذب بازیکن را آغاز خواهند کرد. استقلال خوزستان ظرفیت خوبی برای بچه های محروم خوزستانی است لذا تلاش می کنیم ابتدا از بازیکنان خوزستانی استفاده کنیم اگر چه با تصمیم عبدالله ویسی در بعضی از خطوط بازیکن غیر بومی و نامدار به ترکیب تیم اضافه می شود.

حیدری در پاسخ به پرسش درباره راه حل مشکلات مالی فصل گذشته تیم استقلال خوزستان و تکرار نشدن آنها افزود: در این فصل ساختاری اقتصادی بر مبنای فعالیت های فرهنگی برای باشگاه ترسیم خواهیم کرد تا بتواند در لیگ امسال و سال های آینده سر پا باشد اینگونه نیست که ما به هر شکلی تیمی را ببندیم و روانه مسابقات کنیم که در انتها به لیگ پایین تر سقوط کند بلکه سعی کردیم تیم ریشه‌دار استان را در خوزستان حفظ کنیم و از حالا به بعد هم با تمام قوا از این تیم حمایت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که مهدی زبیدی با وجود داشتن قرارداد با باشگاه استقلال خوزستان اما تمایلی به حضور در تیم ندارد گفت: تمام بازیکنان استقلال خوزستان که با باشگاه قرارداد دارند باید به قوانین پایبند باشند و اگر خلاف عمل کنند علیه آن ها به فدراسیون شکایت خواهیم کرد. فصل گذشته نزدیک به 4 میلیارد تومان اعتبار به باشگاه تزریق شد مگر می شود که بگویند ما کمتر از 50 درصد دریافت داشتیم و از این طریق خودشان را آزاد کنند و از تیم جدا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: آن ها فکر نمی کردند که تیم استقلال خوزستان برگردد و به کار خود ادامه دهد اما اکنون با حضور عبدالله ویسی قدرتمندتر از قبل به مار خود ادامه می دهد. اگر امروز این اتفاق برای استقلال اهوازی که به لیگ دوم سقوط کرده ، رخ می داد کسی غصه نمی خورد چرا که استقلال خوزستان علاقه مندان به فوتبال در استان را با ورزشگاه ها آشتی داد.

وی با بیان این که شرکت گروه ملی قبول کرد که بدهی‌های فصل گذشته بازیکنان و کادرفنی تیم را پرداخت کند تا از این بابت مشکلی به وجود نیاید افزود: در هفته آینده مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه مشخص خواهد شد و تلاش می کنیم تیمی روانه مسابقات کنیم که آبروی فوتبال خوزستان حفظ شود، مردم خوزستان از این بابت نگران نباشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار